ثروتم از دست فروشی زیرانداز شروع شد

ثروتم از دست فروشی زیرانداز شروع شد

از سن 13 سالگی درسم را رها کردم و برای درآوردن پول به سمت دست فروشی رفتم.تا سن 18 سالگی انواع و اقسام احتیاجات مردم را دستفروشی میکردم.مدتی بود با یک کارخانه دار تولید کننده زیر انداز های متنوع آشنا شده بودم و محصولاتش را میفروختم.سود نسبا خوبی داشت یک روز مدیر کارخانه از من خواست که داخل شرکت استخدام شوم و در زمینه فروش محصولاتش کارکنم اما وقتی با پدرم مشورت کردم کمکم کرد با سرمایه کمی که داشتیم خودمان فروش زیرانداز را بصورت تلفنی شروع کنیم. کم کم با شناخت بیشتر این حوزه توانستم فروش های عمده خوبی داشته باشم و در این بازار شناخته شدم. حالا میخواهم این اطلاعات را با شما به اشتتراک بگذارم.

زیر انداز حصیری

یکی از ویژگیهای خاص زیرانداز حصیری مرغوب داشتن کیف مخصوص برای حمل و جابجایی راحت تر است و حتی آن را می توان به کوله پشتی خود وصل کنید. در واقع می توان گفت نوعی پوشش از جنس پارچه، پلاستیک، حصیر و برزنت می باشد، این پوشش همانند فرش برای نشستن روی زمین در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری می کند. شما از این وسیله می توانید به عنوان زیر سفره ای و زیلو برای داخل چادر مسافرتی استفاده کنید. در اصطلاح عامیانه از کلماتی چون لالی، حصیر، سفره مسافرتی و زیلو استفاده می شود.

ثروتم از دست فروشی زیرانداز شروع شد

زیرانداز کوهنوردی

برای خرید بهترین زیرانداز کوهنوردی، قبل از هرچیز نیاز است ویژگی‌های اصلی زیرانداز کمپینگ و کوهنوردی را بشناسید، در کوهنوردی و مسافرت استفاده از زیرانداز مناسب می تواند به شما کمک کند تا در هنگام استراحت و خواب در فضای طبیعت و کوهستان آسایش و آرامش داشته باشید بنابرین استفاده از یک زیرانداز کوهنوردی یک نفره ضد آب مسافرتی دو نقش مهم یعنی آسایش و عایق بندی را شامل حال شما می کند که می توانید آن را از مراکز فروش تجهیزات ورزشی تهیه نمائید. وقتی به کوهنوردی می‌روید و قرار است کمپ کنید و شب را بمانید اگر در طول شب خواب مناسب و راحتی نداشته باشید و زیرانداز شما مناسب نباشد، روز بعد را با کسلی و خستگی بیدار خواهید شد. و خوب این مسأله می تواند به سفر شما لطمه بزند. پس ضرور است قبل از خرید زیرانداز یکسری نکات را در نظر بگیرید و با توجه به نیازتان مناسب‌ترین زیرانداز را خریداری کنید.

ثروتم از دست فروشی زیرانداز شروع شد

زیرانداز مسافرتی

مردم کشور ما به تفریح و سفرهای خانوادگی علاقه زیادی دارند، زیلو و سبد مسافرتی از جمله تجهیزات و لوازمی است که در همه این مسافرتها به همراه آنان است و از گذشته های دور تا امروزه عادت پهن کردن زیلو ساده و قدیمی یا طراحی جدید آن، در طبیعت و لذت بردن از زمان به خصوص در روزهایی مانند سیزده بدر در کنار خانواده وجود دارد. هنگام مسافرت و گردش، اگر محلی را که برای اسکان انتخاب می کنید مرطوب و نمدار باشد، باید از زیراندازمسافرتی استفاده کرد که ضد آب بوده و رطوبت را جذب نکند و زیلوهای مسافرتی ضد آب شامل طیف وسیعی از زیلوهای حصیری، کوهنوردی، فومی یا بادی می شوند زیلوهای حصیری پلاستیکی به دلیل ویژگیها و مشخصات خاص و منحصر به فرد به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در محلهایی مانند ساحل دریا یا کنار رودخانه و روی چمنهای مرطوب، شناخته شده اند.

ثروتم از دست فروشی زیرانداز شروع شد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up