چگونه با پولکی توانستم میلیاردر شوم

چگونه با پولکی توانستم میلیاردر شوم

عده ای هستند که بسیار دنبال میلیاردر شدن هستند و تمام تلاششان را میکنند اما راه درست را انتخاب نمیکنند ما در اینجا هستیم که تجربیات خود را در اختیار شما بگذاریم و بگوییم چگونه توانستیم با ورود به حوزه پولکی و گز ثروتمند شدیم،در ادامه این مطلب درباره چند نوع مهم این محصولات صحبت میکنیم.

پولکی لیمویی

در اکثر فروشگاه های مواد غذایی و شیرینی فروشیهای سراسر کشور امکان خرید پولکی لیمویی به صورت تولید صنعتی و خانگی مهیا بوده و بیشتر تنوع این محصول مربوط به تولیدیهای اصفهان و شیراز می باشد، البته در شهرهای دیگری مثل قم و اراک هم این محصول تولید می شود که میزان تولید آنها فقط جوابگوی نیاز داخل استان می باشد. این محصول به علت تولید شدن از مواد طبیعی و غیر مصنوعی دارای خواص و فواید فراوانی است که از جمله ی آن می توان به وجود ویتامینهای A، D، K، B و C اشاره نمود، همچنین املاح معدنی آهن، کربوهیدرات، روی، مس، منیزیم، کلسیم، فولات، پتاسیم، تیامین و نیاسین از جمله ی املاح موجود در این شیرینی و سوغاتی می باشند. همچنین مصرف این محصول و پولکی زعفرانی شیرین سبب تقویت استخوان، تقویت معده میشود.

چگونه با پولکی توانستم میلیاردر شوم

پولکی کنجدی

ترکیب کنجد با پولکی موجب شده تا قند خون شما کنترل گردد، زیرا با استفاده از عسل در زمان پخت یک خاصیت درمانی ایجاد شده که قند بدن را در حالت متعادل نگه داشته و معده را تقویت می کند. یکی از سوغاتیهای پر مصرف و محبوب در بین ایرانیها پولکی کنجدی بوده که با استفاده از موادهای گوناگون در زمان پخت به طعم شیرین تبدیل می شود، در ادامه برای شما چگونگی پخت آن را برایتان شرح خواهم داد. برای پخت پولکی کنجدی ابتدا موادهای لازم را تهیه نموده و سپس با رعایت دستورات نامبرده آن را به شکل دلخواه طرح می دهیم و در آخر درون فر جهت پخت قرار خواهیم داد. پولکیها در زمان جدا سازی بسیار کوچک شده و مقدار آن کم می شود، پس شما عزیزان حجم مواد بیشتری آماده نمایید تا تعداد زیادی از آن در جا قندی نگهداری کنید. مقدار اندازه به قاشق بوده و در این مطلب بر حسب عدد نشان می دهم، عسل هشت، آب پنج، روغن مایع سه و کنجد سفید را هم چهار آماده نمایید.

چگونه با پولکی توانستم میلیاردر شوم

گز انگبین

برای اطلاع از قیمت گز انگبین درجه یک و تازه در بازار کشور، وب سایت های معتبر بسیاری وجود دارند که می توانید با مراجعه به این وب سایت ها، قیمت انواع مختلف گز انگبین علفی را با یکدیگر مقایسه نموده و خرید خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید. ه طور معمول قیمت گز انگبین علفی به فاکتور های گوناگونی مانند کیفیت، تازگی محصول، فروش به صورت عمده و یا داخل بسته های کوچک و همچنین برند و فروشگاه عرضه کننده بستگی دارد ضمن آن که ممکن است عوامل ثانویه ای مانند میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ ارز، میزان صادرات محصول و توان اقتصادی مردم نیز بر قیمت این محصول به طور موقت، تاثیر بگذارند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up