دختری که به زندگی فقرآمیز خود پایان داد

دختری که به زندگی فقرآمیز خود پایان داد

من دختری هستم که زندگی معمولی داشتم ولی آرزوها و رویاهای زیادی داشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم شیوه زندگی خود را تغییر بدهم و در حوزه چرم فعالیت خود را شروع کردم فعالیت در این حوزه را به شما هم پیشنهاد می کنم.

چرم سالامبور

اگر بخواهیم این محصول را بشناسیم اول باید بدانیم چرم سالامبور گوسفندی چیست؟ به پوستهایی گفته می شود که مو و یا پشم آنها زدوده شده و با اسید و نمک کنسرو شده باشد. برای مثال وقتی پوست بز ویا گوسفند را دباغی می کنند و آن را پاک می کنند.

پوست به جا مانده را سالامبور می گویند، سالامبور سازی هم برای نگهداری به صورت دراز مدت از پوست به کار می رود، نام سالامبور در تجارت بسیار خوب و برجسته می باشد.

سالامبور به کشورهای زیادی از جمله پاکستان، ایتالیا، چین و ترکیه ارسال می شود، ارزش افزوده پوست به صورت سالامبور بسیار پایین است اما به دلیل برگشت زود و سریع، سرمایه کم و جمع آوری این محصول با هزینه اندک، سالامبور آیتم بسیار خوبی برای ارسال کالا می باشد.

دختری که به زندگی فقرآمیز خود پایان داد

چرم رنگی

رنگ نقش ویژه ای در شفافیت و جلوه زیبای چرم های طبیعی دارند و این موضوع مهم در محصولات چرم رنگی مانند پوشاک، کیف ها، چکمه های شیک، صنایع مبل مان، کفش چرم و غیره جایگاه ویژه ای دارد.

غیر از این موارد رنگ ها ی محصولات چرمی می توانند روی رفتار افراد تأثیر داشته باشند و همواره به تغییرات رفتاری افراد باهم فرق دارد.

بهتره کمی درمورد این تفاوت ها صحبت کنیم از این جهت به نظرهای افراد درمورد رنگ های سبز یا آبی دقت می کنیم که به عنوان مثال نظرشان درمورد رنگ آبی این است که احساس آرامش می دهد.

دختری که به زندگی فقرآمیز خود پایان داد

چرم تمساح

امروز در این مطلب چرم تمساح درجه یک و پرطرفدار با زیبایی عجیب و جنس منحصر به فرد را به شما معرفی خواهیم کرد و مطالبی را برای شما عنوان می کنیم و شما را با حقایق جالبی آشنا خواهیم کرد در صنعت مد، اختلاف و دودسته گی برای استفاده از محصولات حیوانی بسیار مشهود است.

کسانی که در حوزه ی حمایت از حقوق حیوانات فعالیت می کنند بر سر استفاده از محصولات طبیعی و مصنوعی با یکدیگر اختلافات زیادی دارند.

اما صنعت چرم با دلایل علمی اعلام می کند که استفاده از محصولات طبیعی بسیار بهتر از استفاده از مواد مصنوعی است اما کسانی که فعال حقوق حیوانات هستند، همیشه به این موضوع اعتراض می کنند با وجود تمامی این اختلافات هنوز افراد و کشور هایس بسیاری از چرم استفاده می کنند.

دختری که به زندگی فقرآمیز خود پایان داد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up