آنچه به دنبالش بودم را در خوشمزه های خانگی یافتم

آنچه به دنبالش بودم را در خوشمزه های خانگی یافتم

غذاهای فست فود در زندگی امروز نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و نیاز به آن روز به روز بیشتر احساس می شود. با دانستن این مطلب به دنبال راهی گشتم تا با تولید این خوشمزه های سریع هم به زندگی دیگران و هم به پولدار شدن خودم سرعت ببخشم.

فلافل خانگی

فلافل امروزه به چند طریق درست می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و دلیلش هم این است که افراد با هر تمایلی که این غذا را میل می کنند راحت تر باشند و برای مثال کسی که می خواهد فلافل خانگی را به عنوان یک غذا با کالری کم مصرف کند می تواند فلافل را با قرار دادن در فر تهیه و درست کند و میل کند.

مثال دیگری که می توان از طرز تهیه فلافل به آن اشاره کرد این است که این غذا می توان به همراه گوشت چرخ کرده درست و تهیه کرد. ویژگی دیگری که فلافل را نسبت به دیگر غذاها برتر کرده این است که این غذا به راحتی در دسترس است.شما می توانید مایع این غذا را درون جای بسیار خنکی از جمله یخچال فریزر نگه دارید و هر زمانی که خواستید و تمایل داشتید از درون فریزر بیرون آورده و مورد استفاده خود قرار دهید.

.

آنچه به دنبالش بودم را در خوشمزه های خانگی یافتم

فلافل عربی

در تهیه فلافل عربی به جز نخود از فلفل، خیار شور، کاهو و مواد دیگر استفاده می شود، به همین خاطر فلافل عربی کمی تند است و ممکن است با ذائقه همه افراد سازگار نباشد بنابراین اگر این ماده را در خانه تهیه می کنید می توانید فلفل آن را کمتر کنید.

اگر مواد فلافل آماده باشد درست کردن آن بسیار آسان و سریع است ولی اگر ماده آن آماده نباشد باید ماده آن را درست نمود در واقع می توان نخود خیس خورده چرخ نمود و با سیب زمینی و فلفل و گشنیز و مواد دیگر مخلوط نمود و سپس سرخ کرد. پس از آماده سازی مواد فلافل می توان نان باگت را آماده کرد و مواد آن را به اندازه در داخل نان قرار داد و آن را میل نمود، ناگفته نماند که فلافل عربی یک غذای فست فودی چاق کننده است که مصرف زیاد و روزانه آن باعث می شود که فرد دچار چاقی شود، بنابراین باید به اندازه استفاده شود این غذای خوشمزه با سس سفید و سس قرمز بسیار خوشمزه تر خواهد شد.

ماده فلافل را می توان از قبل تهیه نمود و در یخچال نگهداری نمود تا در زمان نیاز از آن استفاده نمود فلافل عربی در خاورمیانه بیشترین مشتری را دارد، طعم و مزه ای که فلافل عربی اصل دارد بسیار خوب است و قابل مقایسه با دیگر فلافل ها نمی باشد.

.

آنچه به دنبالش بودم را در خوشمزه های خانگی یافتم

.

فلافل منجمد

هیچ غذای ایرانی بیشتراز فلافل منجمد وفلافل بندری خوش طعم و لذیذ نیست و هیچ زمانی بهتر از امروز نیست که در مورد فلافل صحبت کنیم و طرز تهیه گلوله های سبزیجات آبدار و حبوبات را که روی زبان صاف می شوند، یاد بگیریم.

اگرچه امروزه فلافل کاملاً ایرانی است، اما کاملاً مشخص نیست که در اصل از کجا آمده و اولین توپ فلافل در چه زمانی سرخ شده است و فرض رایج این است که منشاء غذا در مصر، احتمالاً در اواخر قرن نوزدهم، زمانی که ارجاعاتی به آن در ادبیات محلی شروع شد، آغاز شد. یک فرضیه این است که افسران بریتانیایی اعزامی از هند به مصر از آشپزهای محلی خواستند تا برای آنها سبزیجات سرخ شده تهیه کنند، زیرا آنها عادت داشتند به جای محل قبلی خود غذا بخورند، بنابراین فلافل برای اولین بار در شهر بندری اسکندریه ظاهر شد، جایی که در آن زمان بخش قابل توجهی از خارجیهای اروپایی در این کشور شمال آفریقا متمرکز بودند و از آنجا فلافل در سراسر خاورمیانه پخش شد و برای آن مکان افتخاری در سرزمین مصر خرید.

.

آنچه به دنبالش بودم را در خوشمزه های خانگی یافتم

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up