تنها با آینه توانستم زیبایی ثروتمندی را لمس کنم

تنها با آینه توانستم زیبایی ثروتمندی را لمس کنم

بعد از مدتها که به دنبال کسب و کار کارسازی بودم با راهنمایی پدرم که یک فردبازاری موفق است وارد حوزه آینه و انواع مدلهایش شدم فقط با این تفاسیر که پدرم به روش سنتی در این حوزه کار میکندو من کارم را به روش مدرن و با کمترین سرمایه استارت زدم ودر این مسیر توانستم به یک فرد ثروتمند و موفقی تبدیل شوم. از آنجا که آینه دارای انواع مختلفی است شما را با چند نمونه از آن آشنا می کنم.

آینه

سپس در طول دوره های صنعتی صنعتگران متوجه شدند که استفاده از نقره به جای جیوه بسیار بهتر است و همچنین سلامت کارگران را به خطر نمی اندازد و نور را بهتر بازتاب می دهد. امروزه از آینه کاربردهای بسیاری می شود مانند: استفاده از آینه های کوچک در صنعت دندان پزشکی و یا در پریسکوپ های زیر دریایی که به چشم دریایی نیز معروف هستند. برای مطلع شدن از انواع قیمت آینه می توان سری به سایت های گوناگون زد. در ایران باستان نیز از آینه استفاده می شد که جنس این آینه ها از مس، برنز، مفرغ و یا برخی سنگ های خاص بود. پس از داستان پیداش آینه های امروزی، در دوره شاه عباس به دلیل ارتباط قوی و بازرگانی هایی که بین ایران و ونیز انجام می گرفت آینه های مدرن به ایران وارد شد و این ابتدای داستان پیدایش هنر آینه کاری در ایران است. در آن زمان آینه ها از ونیز وارد می شدند که در هنگام حمل تعدادی از این آینه ها شکسته می شدند و دیگر قابل استفاده نبودند.

تنها با آینه توانستم زیبایی ثروتمندی را لمس کنم

آینه بک لایت

کاربرد آینه های گریم و میکاپ بک لایت معمولاً رایج‌ترین آینه های گریم و میکاپ ، آینه بک لایت را به صورت دیواری و رومیزی می‌توان معرفی کرد. به هر حال آینه دیواری به‌راحتی می‌تواند بدون اینکه فضای آن‌چنان خاصی را اشغال کند، کارایی و کاربرد خود را به نمایش بگذارد. در مقابل آینه رومیزی به‌راحتی در دسترس قرار می‌گیرد و این خود یک مزیت برای آینه رومیزی به حساب می‌آید. کاربرد آینه های این‌چنینی به گونه‌ای است که حتی در ابعاد کوچک می‌توان آن‌ها را مورد کاربرد قرار داد.به گونه‌ای که حتی برخی از این نوع آینه را می‌توانند به‌راحتی با خود حمل کنند تا در مسافرت نیز یک آینه بک لایت گریم و میکاپ کوچک همراه خود داشته باشند. نوع دیگری که کاربرد آن بسیار زیاد است، آینه بک لایت میکاپ آویزی است که معمولاً با بند چرمی، زنجیره فلزی و موارد این‌چنینی زیبای فوق‌العاده خود را به نمایش می‌گذارد.

تنها با آینه توانستم زیبایی ثروتمندی را لمس کنم

آینه پازلی برنز

امروزه در ساختن دکور خانه وساختمان طرح هایی مانند آینه پازلی برنز و دیوار نیزه ای بین کابینت استفاده می شود. با تغییر سبک زندگی مردم چه در زندگی و چه در ساخت و ساز همه چیز به سوی تجمل گرایی و طراحی های زیبا و چشم نواز پبش رفت و دیگر از آن همه سادگی در خانه ها خبری نیست. آینه ی پازلی نوعی تزینات و دکور بندی بر دیوار خانه ها می باشد که جلو هی بسیار زیبایی دارد. نصب این آینه ها بسیار کار ساده و راحتی می باشد به این شکل که در قسمتی از دیوار خانه که نمای بیشتری دارد این آینه ها نصب می شوند طرح این محصولات در اشکال مختلف است که به صورت پازل در کنار هم چیده می شوند.

تنها با آینه توانستم زیبایی ثروتمندی را لمس کنم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up