با ایجاد کسب وکار خود کار آفرینی موفق باش

با ایجاد کسب وکار خود کار آفرینی موفق باش

کسب و کار خود را با یک مغازه کوچک شروع کردم و با محصول کنجد ادامه دادم،توانستم با کسب و کار اینترنتی از یک مغازه کوچک به یک تاجر پر قدرت تبدیل شوم و کار آفرینی نمونه باشم.

کنجد عسلی

برخی از خانمها کنجد اصلی را در منزل تهیه می کنند و باتوجه به سلیقه خود آنها را در اندازه ها و ضخامتهای مختلف درست می نمایند که رایج ترین آن کنجد عسلی نازک است. کنجد اصلی به دلیل خاصیت فروانی که دارد برای کودکان بسیار مناسب می باشد پس مادران می توانند به جای تنقلات مضر این ماده مقوی را در رژیم غذایی فرزندان خود قرار دهند.

استرس و اضطراب این روزها به یک مورد فزاینده تبدیل شده است و اکثر مردم ترجیح می دهند با شرایط به وجود آمد خود را وفق بدهند و آن را به عنوان یک واقعیت تغییر نا پذیر می پذیرند. با این حال یک قدم کوچک در تغییر رژیم غذایی می تواند تاثیر مثبتی بر کاهش سطح استرس و اضطراب ما داشته باشد. کنجد سیستم عصبی را تقویت می کند و می تواند ما را به احساس آرامش بیشتر برساند و به طور موثر استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (3).jpg

کنجد ارده

امروزه که استفاده کردن از کنجد به میزان زیادی رشد داشته است یکی از مواد اولیه ای که برای ارده گیری مورد استفاده قرار می گیرد کنجد ارده گیری می باشد که می تواند برای کسانی که به فروش ارده کنجد می پردازند بسیار مناسب باشد.

استفاده از کنجد ارده گیری به آسانی صورت گرفته و فقط کافیست با استفاده از بهترین انواع آن به تولید با کیفیت ترین ارده کنجد بپردازید، گفتنی است که با کنجد ارده گیری می توانید در مغازه خود به تولید این محصول پرداخته و به فروش برسانید.

همچنین از کنجد ارده گیری می توانید در تعداد بالا خریداری کرده و با فروش ارده کنجد در تعداد بسته بندیهای بالا به کسب درآمد پرداخته و کارخانه فروش ارده کنجد خود را داشته باشید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (4).jpg

کنجد خام

در آزمایشهایی که در مورد کنجد خام صورت گرفته است، عصاره های آنها دارای طیف گسترده ای از متابلیتها را تشکیل می دهد که شامل ترکیبات مغذی و بیوفعال متنوع بوده و پژوهشگران آنها را شناسایی کردند به همین دلیل سعی کردند تا فرایندهایی، مانند فعالیت رنگ دانه ای و آنتی‌اکسیدانی دانه ها را بررسی کرده و میزان مواد غنی در آنها را از این طریق مشخص نمایند.

مجموعه ما با داشتن آزمایشگاه کامل، نمونه های مختلف این محصولات را بررسی کرده و کیفیت تولید آنها و مواد معدنی که در آنها وجود دارد را مشخص نموده است و امروزه این توان را داریم تا بتوانیم نسبت به تقاضای مشتریهایمان محصولات درجه بندی شده را به دست آنها برسانیم.

این محصولات نسبت به نمونه های آنها دارای قیمتهای مختلفی می باشند که می تواند برای انواع تولیدیها مناسب باشد و همچنین کسانی که می خواهند در زمینه کنجد سیاه اطلاعات کسب کنند و یا اینکه در این زمینه خرید عمده انجام دهند می توانند با مشاورین ما ارتباط گرفته تا بتوانیم همکاری لازم را با آنها داشته باشیم.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (5).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up