ترش ترین چاشنی من را به ثروت رساند

ترش ترین چاشنی من را به ثروت رساند

بسیاری از آدم‌ها چیزهایی را که آرزو دارند می‌توانستند انجام دهند را تشخیص می‌دهند، یا محصولات یا خدمات مفیدی را که مشتاق‌اند داشته باشند در ذهن خود تصور می‌کنند. با وجود این، در واقع عده‌ی کمی طبق آن ایده‌ها عمل می‌کنند. برای آن که یک کارآفرین موفق باشید، لازم خواهد بود با نگریستن به جهان اطراف‌تان، از منظر یک حلال مشکلات، همیشه از الهامات پیش رو استقبال کنید. با کار در حوزه ترشیجات علاوه بر ثروت خود برای چندین نفر دیگر نیز اشتغال زایی کردم.

ترشی بندری

در ترشی بندری از مواد خاصی مانند سبزیجات معطر، تمر هندی و رب انار استفاده می شود که طعمی بسیار خوشمزه را به ترشی می دهد. این ترشی را می توان با اکثر غذاهای سنتی میل کرد و مزه ای بسیار خوبی را به غذاهای ما می دهد.

یکی از خوشمزه ترین انواع ترشی، ترشی بندری است که با قیمت بسیار مناسب خرید و فروش می شود و این ترشی به خاطر طعم تند و تیز و پر ادویه اش بسیار محبوب است و جزء محبوب ترین مدلهای موجود در بازار می باشند. اما این ترشیها به جز طعم بسیار خوشمزه ای که دارد فواید بسیار زیادی هم برای بدن دارد زیرا در این ترشیها از مواد بسیار مفیدی استفاده می شود.

.

.

ترش ترین چاشنی من را به ثروت رساند

.

ترشی به

به خود دارای خواص بسیاری است که با مصرف این ترشی به می توانید از آنها بهره مند گردید میوه ی به مخصوص فصل پاییز می باشد و به درمان بیماریهایی نظیر زخم معده کمک شایانی می نماید به علاوه مصرف مداوم به موجب تقویت سیستم کلی بدن می گردد و استفاده از این میوه برای رفع هر گونه گلو درد و سرماخوردگی بسیار مناسب می باشد.

به منظور نگهداری طولانی مدت از به آن را به صورت ترشی در می آورند و ترشی به خوشمزه درجه یک اصل جزو ترشیهای بسیار پرطرفدار و محبوب به حساب می آید این نوع ترشی دارای خاصیت چربی سوزی می باشد.

.

ترش ترین چاشنی من را به ثروت رساند

ترشی سیر

غالبا ترشی سیر مورد پسند اکثر افراد جامعه است و اغلب ذائقه ها میل به مصرف سیر ترشی دارند که سیر ترشی سفید یک محصول خاص است و ظاهری شیک تر و دلچسب تر دارد و هضم خیلی راحتی دارد و مناسب تمامی ذائقه ها است. برای تولید سیر ترشی سفید از سیر تند تازه و مرغوب پوست گرفته و حبه شده که به نام مروارید معروف هستند و سرکه سفید تولید و تهیه می شوند.

سیر ترشی سفید حبه که در شهر همدان تولید می شود در واقع یک محصول منحصر و صادراتی است که فروش صادراتی آن خیلی زیاد است و به صورت جار شیشه ای به کشورهای مختلف اروپایی صادر می شود و همچنین به صورت فله ای بشکه ای هم به برخی از کشورها صادر می شود.

سیر ترشی همدان به دلیل کیفیت بالایی که دارد همواره مشتریان زیادی را چه در داخل کشور و چه در بازارهای صادراتی کشورهای روسیه و عراق و …. به خود جلب می کند و سالیانه فروش های زیادی دارد.

انواع مختلفی از سیر ترشی همدانی تولید می شود که شامل سیر ترشی مروارید، سیر ترشی حبه کاراملی، سیر ترشی گل سیر، سیر ترشی هفت ساله فوری و سیر ترشی هفت ساله واقعی هستند.

.

ترش ترین چاشنی من را به ثروت رساند

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up