ترفندی که با آن ثروت را جذب کردم

ترفندی که با آن ثروت را جذب کردم

لازمه رسیدن به هدف و ثروت بالا تنها سخت کار کردن نیست، بلکه درست کار کردن نیز مهم است. من با وارد شدن به یک عرصه پر پول مثل تولید و عرضه انواع تایگر ناتس توانستم به ثروت مورد نظر خود برسم.

تایگرناتس خشک

تایگرناتس خشک این ماده عجیب و غریب دارای مواد معدنی بسیار و سرشار از ویتامین های مختلف است که در حال حاضر وارد آن نمی شویم اما مهمترین ماده مغذی موجود در تایگرناتس که برای کپور ها محبوب است.

نشاسته و قند یا گلوکز موجود در آن است.که باعث می شود طعمی بسیار شیرین و لذید و همینطور طبیعی داشته باشد که کپور ها از راه دور آن را به خوبی میتوانند احساس کنند و به سمت آن متمایل شوند و نشاسته موجود در آن باعث می شود پس از اینکه حسابی در آب خیس می شود بافت آن حالت ژله ای به خود بگیرد.

باید بگویم که تایگر ناتس یک ماده کمیاب است و شاید هرچه برای خرید و پبدا گردن آن تلاش کرده باشید موفق نشده باشید و شرکت ما یکی از شرکت های تجارت مستقیم این کالا است و چون بدون واسطه کار می کنیم می توانیم با قیمت ها و کیفیت های نسبتا ایده آلی آن را عرضه کنیم. برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه سفارش و خرید عمده و یا سوالات مشابه دیگر با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

ترفندی که با آن ثروت را جذب کردم

تایگر ناتس

تایگر ناتس از لحاظ ظاهری شبیه به انجیر خشک است و اندازه و سایز آن تقریبا اندازه گردوهای ریز است. و ظاهری گرد و نامنظم دارد. این دانه ها بصورت ریشه در زیر خاک رشد میکنند و گیاه آن هم مانند موی سر او در بالای خاک، سر با فلک میکشد. البته گیاه آن بلا استفاده است و اصل مطلب همان ریشه، یعنی دانه های تایگر ناتس می باشد. این گیاه معمولا در برخی کشور های اروپایی و بخشی از آفریقا رشد میکند و در امریکا هم به ندرت میتوان آنرا یافت کرد.

یکی از مهم ترین و پر چالش ترین سوالات این است که چطور تایگر ناتس را تهیه کنیم؟ ایا برای تهیه آن باید برویم و اروپا و آفریقا را بگردیم و هزاران دلار هزینه سفر بپردازیم؟؟؟ باید از سایت های خارجی آن را سفارش دهیم و تعرفه و مالیات و حمل و نقل بسیار گران ما را از خرید آن پشیمان کند؟؟؟ در جواب باید بگویم خیر.نیازی نیست برای تهیه این محصول هزینه های بسیار سنگینی برای حمل و نقل و رفت امد در خارج از کشور بپردازید،بلکه همینجا در ایران میتوان آن را یافت کرد.

ترفندی که با آن ثروت را جذب کردم

تایگر ناتس ماهی

افراد و شرکت هایی هستند که تایگر ناتس ماهی را تجارت مبکنند و به ایران می آورند و در فروشگاه ها توزیع میکنند و یا در فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسانند. اما به وضوح قابل درک است بخاطر واسطه گری و به اصطلاح دست به دست شدن این محصول با ارزش با قیمت های بسیار گرانی به دست مشتری میرسد. شرکت بزرگ ما تایگر را بدون واسطه و بصورت مستقیم تجارت میکند.و کشاورزان و فعالان تایگر ناتس را به خوبی میشناسد. ما میتوانیم این محصول با کیفیت دست اول و قیمت ایده آل به دست مشتری برسانیم و آماده همکاری با آنها هستیم. برای اطلاع بیشتر درمورد چگونگی همکاری و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

ترفندی که با آن ثروت را جذب کردم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up