شغلی که دریچه ثروت را به رویم باز کرد

شغلی که دریچه ثروت را به رویم باز کرد

کمتر کسی است که از این موضوع اطلاع نداشته باشد که در تجارت پول و ثروت زیادی است، من هم با اطلاع از این موضوع وارد تولید و عرضه انواع تایگر ناتس شدم و دریچه ثروت را به روی خود باز کردم.

تایگر ناتس ماهی

مهمترین و اصلی ترین بحث همینجا است که تایگر ناتس ماهی اصلا به چه دردی می خورد و برای چه چیزی مفید است و در چه صنعتی از آن استفاده می شود و در پاسخ به این سوال باید بگویم تایگرناتس یک نوع میوه خوردنی است و در اندکی از کشور های دنیا آن را بعنوان میوه مورد مصرف قرار می دهند.

جواب این سوال واضح است در کشور هایی که این گیاه رشد می کند و فراوان است و می توانند به تازه ی آن دسترسی داشته باشندو آنرا بعنوان میوه مصرف می کنند اما در ایران و سایر کشور های دیگر این گیاه بعنوان میوه مصرف نمی شود زیرا تازه ی آن هرگز به دست ما نرسیده و همینطور قیمت بالایی نسبت به سایر میوه ها دارد و همینطور در کشور ما شناخته شده نیست و هرگز کسی بعنوان میوه از تایگرناتس استفاده نکرده است.

یکی از پر کاربردترین موارد استفاده ی تایگر ناتس در صنعت ماهیگیری است و شاید تا بحال شنیده باشید که در صنعت ماهیگیری، صیادان برای صید ماهیان کپور از این گیاه بهره مند میشوند و نتایج بسیار مطلوبی می گیرند.

شغلی که دریچه ثروت را به رویم باز کرد

تایگرناتس خشک

قبل از ابنکه به سراغ معرفی طعمه تایگرناتس خشک بروم، میخواهم شما را با خواص این میوه ی عجیب و غریب آشنا کنم. تایگر ناتس دارای چه خواصی است؟ ۱) یکی از منابع سرشار از پروتیین ۲) دارای مقادیر زیادی از کربوهیدرات ها ۳) دارای ویتامین های زیادی از جمله: -ویتامین B – ویتامین C- ویتامین E ۴ و سرشار از منابع معدنی، شامل: کلسیم، مس،روی، پتاسیم، آهن ،منگنز و روی ۵) دارای مقادیر قابل توجهی نشاسته، گلوکز و غیره.

همانطور که در بالا ذکر کردیم تایگرناتس ایران واقعا یک اعجوبه است و دارای خواص بسیار زیادی میباشد. *آیا تایگرناتس خوردنی است؟* . در جواب این سوال باید بگویم بله! تایگرناتس میتواند یک میوه سرشار از ویتامین ها باشد. اما آیا ایرانیان آن را میشناسند و از آن بعنوان ماده غذایی استفاده میکنند؟تقریبا خیر!معمولا ایرانیان از این ماده بعنوان خوردنی استفاده نمی کنند به دلیل اینکه ناشناخته است و در ایران کمتر رشد میکند.و دوم اینکه نسبت به میوه های دیگر قیمت نسبتا بالایی دارد. درست است که تایگرناتس در ایران بعنوان یک ماده غذایی مورد استفاده عموم مردم قرار نمیگیرد اما این موضوع دلیل بر آن نیست که تایگر ناتس یک ماده بلا استفاده است! یکی از پر کاربرد ترین صنایعی که تایگرناتس در آن استفاده میشود، ماهیگیری است! بسیاری از صیادان ایرانی و خارجی تایگر ناتس را یک ماده حیاتی می دانند و آن را بسیار کاربردی میدانند و بعنوان طعمه ماهیگیری برای استفاده در صید ماهیان کپور از آن استفاده میکنند.

شغلی که دریچه ثروت را به رویم باز کرد

تایگر ناتس

شاید بدانید که ماهیان کپور عاشق غذاهای شیرین مانند تایگر ناتس هستند و همینطور روش مطلوب صید آنها معمولا روش طعمه پاشی میدانی است و طعمه پاشی یعنی اینکه قبل از شروع عملیات ماهیگیری ساعاتی بطور مکرر و مرتب مثلا ساعتی یکبار طعمه را به عنوان غذا برای ماهیان در آب پخش کنیم.

دلیل این کار این است که اولا طعم و بوی طعمه در آب پخش شود ماهیان به آن عادت کنند و در طی عبور و مرور خود، با آنها برخورد کنند و به طور اتفاقی بخورند و بدانند که موادی که آب پخش شده است غذاست و طعم و عطر بسیار خوبی دارد و دومین دلیل این است که طعمه ها باید در آب بمانند و حسابی خیسیده شوند تا نرم شوند.

شغلی که دریچه ثروت را به رویم باز کرد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up