با سرمایه گذاری بر روی خودم میلیونر شدم

با سرمایه گذاری بر روی خودم میلیونر شدم

من همیشه فکر می کردم برای ثروتمند شدن باید بر روی شغلی سرمایه گذاری کرد تا بتوان در آن به موفقیت رسید و پس از مطالعات بسیار فهمیدم که بزرگترین سرمایه گذاری بر روی خود می باشد که با آن توانستم در زمینه ادویه جات به یک تاجر موفق تبدیل شوم.

پودر پیاز

برای درست‌کردن پودر پیاز، به طور معمول، پیازها را خشک کرده و سپس آسیاب می‌کنند. اگرچه برخی ترجیح می‌دهند آب پیاز را گرفته و آن را به‌صورت خمیر درآورند. ادعا می‌کنند که این امر باعث افزایش طعم آن خواهد شد، اما درهرصورت نتیجه نهایی یک پودر با بوی شدید پیاز است.

اغلب پودرها به رنگ سفید، زرد یا قرمز است که طعم‌ها و کاربرد پودر پیاز متفاوت است. پودرپیاز طعم دلپذیری داشته و برای افرادی که تمایلی به وجود پیاز درون غذای خود ندارند، انتخابی بسیار مناسب است.

پودرپیاز حاوی خواص بی‌نظیری از جمله کلسیم، پتاسیم، منیزیم و… است که می‌توانید در غذاهای خود از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که حاوی مقادیر کمی از این مواد مغذی است؛ به این معنی که شما نمی‌توانید برای تأمین کل مقدار توصیه شده از این مواد، روی آن حساب کنید.

در هنگام تهیه غذا، یک قاشق چایخوری (2.4 گرم) ادویه پیاز می‌تواند جایگزین یک پیاز متوسط ​​شود. برای ازبین‌بردن بوی گوشت یا مرغ نیز مقدار 1 قاشق غذاخوری پودرپیاز کار شما را راه می‌اندازد. شما می‌توانید برای غلیظ‌تر شدن طعم غذاها، در کنار این پودر شما میتوانید از پودر سیر، پودر زنجبیل، پودر گوجه خشک شده و موسیر خشک شده به عنوان جایگزین محصولات تازه آنها در غذای خود استفاده کنید.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (15).jpg

پودر سیر

در روش صنعتی برای درست کردن پودر سیر ابتدا با مقداری فشار با استفاده از دستگاه هایی مخصوص سعی می کنند که پوست سیر را بکنند سپس با دستگاه های دیگر تا حد لازم سیر را آب گیری می کنند تا حدی که برای استفاده در پودر سیر مناسب باشد سپس با استفاده از دستگاه های مخصوصی سیر را پودر می کنند تا قابل استفاده شود.

در مزارع سیر معمولا بوی زیادی از آن پراکنده می شود که بسیار آزار دهنده است بنابراین افراد باید از ماسک به هنگام برداشت سیر استفاده نمایند. زمان برداشت سیر هنگامی باید باشد که سیر کاملا رسیده است و حبه های آن به خوبی تشکیل شده باشند و وقتی که سیر سبز است نباید آن را برداشت کرد چون که سیر نرسیده و هنوز جای رشد دارد از آن طرف هم سیر نباید خیلی داخل خاک بماند چون که ممکن است پوک و خراب شود.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (17).jpg

پودر بادمجان

از پودر بادمجان می توانید در هر غذایی که بادمجان دارد استفاده نمایید و طعم و عطر آن را قوی تر و خوشمزه تر کنید. همچنین می توانید از پودر بادمجان در تهیه بورانی بادمجان نیز استفاده کنید. در انواع خورش مانند قیمه یا خورش بادمجان، سالاد سبزیجات، میرزاقاسمی یا کشک و بادمجان نیز می توانید از این پودر خوشمزه استفاده کرد پودر بادمجان لعاب کمی به غذا می دهد.

از پودر بادمجان می توانید در هر غذایی که بادمجان دارد استفاده کنید. هم می توانید این چاشنی را به صورت یک ادویه در زمان سرخ کردن پیاز به غذا اضافه کنید و هم می توانید در اواخر پخت به خورشت یا خوراک اضافه کنید. همچنین می توانید از این پودر در تهیه کوکوی بادمجان استفاده کنید برای این منظور باید پیاز و سیب زمینی رو رنده کرده و پودر بادمجان و ادویه و تخم مرغ رو به آن اضافه کرده در تابه روغن ریخته و کوکو را سرخ میکنیم.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (13).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up