کود مرا با سرعت نور پولدار کرد

کود مرا با سرعت نور پولدار کرد

برای ایجاد کار و شغلی اید آل داشتن سرمایه حداقلی آن است که به شخصه به خاطر نداشتن پول نتوانستم کاری با درآمد مطمئن داشته باشم تا اینکه با یکی از اقوام دور که در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود مشورت کردم و شروع به کسب و کار اینترنتی در حوزه کود کردم که سرمایه چندانی نیاز نداشت و در نتیجه کود مرا پولدار کرد.

کود ارگانیک

برخی از کشاورزان با خریداری کرمهایی که خاک را زیر و رو می کنند باعث می شوند که میزان کود در آن فصل کمتر شود. فروش کود ارگانیک باعث شده است افراد زیادی اقدام به راه اندازی خط تولید و بسته بندی این محصول بزنند.

کودهای ارگانیک را نمی توان بر اساس استانداردهای لازم دسته بندی نمود زیرا میزان وجود مواد مغذی و آلی در آن با توجه به تغذیه دامها مشخص می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه خود و محصولاتی که قرار است کشت شوند اقدام به خرید کود ارگانیک یا شیمیایی نمایید.

اگر به فکر ایجاد شغلی هستید که نیاز به هزینه زیادی در ابتدای کار نداشته باشد می توانید به فکر گرفتن نمایندگی فروش کود ارگانیک باشید زیرا این کار فقط نیاز به یک مغازه یا سوله دارد که کودها را در آنجا نگه داری کنید؛ همچنین این محصول به دلیل عدم خرابی می تواند تا سالها در انبار یا سوله شما باقی بماند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (7).jpg

کود

کود را می توان از محیط زیست بدون آسیب رساندن به آن برداشت نمود و دلیل اینکه جزء کود ارگانیک به حساب می آید بخاطر این است که از مواد ارگانیک به وجود آمده است.

این کود تاثیرات زیادی بر روی رشد گیاهان دارد و کودی است که می شود برای همه محصولات استفاده کرد اگر بخواهیم انواع کود جلبک دریایی را نام ببریم باید بگوییم که این کود از دو نوع جلبک به وجود می آید:

یک جلبکهایی که در عمق زیاد دریا به رنگ قرمز وجود دارد و دومی جلبکهایی که در عمق کمتر دریا به رنگ قهوه ای رنگ می باشد که هر یک عملکرد جداگانه از روی محصولات دارد و یکی دیگر از انواع جلبک دریایی پودری و مایع بودن آن است که در بعضی محصولات باید از مایع این کود استفاده شود و در بعضی محصولات به صورت پودری کود دهی می شود.

اگر کشاورزی بخواهد برای محصولات خود این کود را محلول پاشی انجام دهد، باید از کود جلبک دریایی مایع خریداری و استفاده کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (8).jpg

کود اوره

کود اوره با کیفیترین کود در نظر گرفته می شود زیرا در خاک متحرک است. وقتی که برای اولین بار در خاک به کار گرفته می شود اوره در محلول خاک حل می شود و به آمونیوم و سپس به نیترات تبدیل می شود.

زمان مورد نیاز برای اوره تا تبدیل به آمونیوم شود به شرایط دما و رطوبت بستگی دارد. اغلب، این واکنش 24 ساعت بعد از استعمال رخ خواهد داد و در مدت 2 تا 5 روز کامل می شود.

البته، این واکنش در سرما و شرایط اشباع از آب خیلی کندتر است. اوره دسترسی طولانی تری برای جذب توسط گیاهان و نرخ های رها شدنی که با دقت بیشتری مرتبط با رشد گیاه هستند.

کود اوره مقدار نیتروژن بالایی در حدود 46 درصد دارد. یک ترکیب شیمیایی آلی کریستالی سفید و خنثی که توانایی سازگاری با همه ی زمین ها و محصولات را دارد اوره یک محصول زائد است که به طور طبیعی از متابولیسم پروتئین در انسان و همین طور سایر پستانداران، دوزیستان و برخی ماهی ها به وجود می آید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up