افزایش سرمایه سخت نیست اگر فکری بزرگ داشته باشی

افزایش سرمایه سخت نیست اگر فکری بزرگ داشته باشی

اگر همیشه کتاب بخوانید و ذهن خود را پرورش دهید می توانید با یک فکر خوب سرمایه ی خود را افزایش دهید من در حوزه روفرشی توانستم با اینترنتی فروختن این محصول فروش خود را دوچندان کنم و به درآمد های میلیاردی برسم پس با یک تغییر در حوزه کاری می توانید به ثروت برسید.

روفرشی پاییزان

یکی از عواملی که می تواند از فرشها در مقابل نور خورشید محافظت کند استفاده از روفرشی پاییزان طرح فرش کشدار است.

همان طور که همه می دانیم یکی از عواملی که باعث از بین رفتن رنگ و کیفیت فرش می شود نور آفتاب است و معمولاً خانه های که دارای پنجره نورگیر هستند همیشه این مشکل را دارند بنابراین یکی از راه هایی که می تواند این مشکل را حل کند پهن کردن روفرشی بر روی فرش اصلی می باشد.

از عواملی که در خرید روفرشی به آن دقت زیادی می کنیم شکل و ساختار روفرشی می باشد و روفرشی از لحاظ به چهار دسته کلی تقسیم می شود که می توان به روفرشی ساده و روفرشی کشدار و همچنین روفرشی یک رو و روفرشی دورو اشاره کرد.

افزایش سرمایه سخت نیست اگر فکری بزرگ داشته باشی

روفرشی 12 متری

کشدار نسبت به روفرشی 12 متری دارد این است که روفرشی کشدار به خوبی بر روی فرش قرار می گیرد و مشکلاتی مثل جابه جایی و لول شدن را ندارد ولی روفرشیهای ساده به راحتی سر خورده و جابه جا می شوند.

علت این که به این نوع روفرشیها روفرشی کشدار می گویند این است که این روفرشیها دارای کشهایی در پشت خود هستند و زمانی که می خواهیم آن را روی فرش پهن کنیم کشهای آن را از زیر فرش عبور داده و این عامل باعث می شود تا روفرشی دیگر از جای خود تکان نخورد. همچنین در مورد فرشهای یک رو و فرشهای دو رو می توان گفت که فرشهای یک رو را می توان فقط از یک سمت پهن کرد یعنی دارای پشت و رو است ولی در روفرشیهای دو رو می توان از دو سمت روفرشی آن را پهن کر و از آن استفاده کرد.

افزایش سرمایه سخت نیست اگر فکری بزرگ داشته باشی

روفرشی بافتنی

فرش امروزه به دلیل وجود اینترنت به عنوان یک شبکه بزرگ و همه گیر می توانید به راحتی شاهد نمایندگی روفرشی بافتنی ابریشم طرح جدید ترک در مشهد و شهرهای پرجمعیت ایران باشید که محصولات بی نظیری را شرکتهای تولیدی از طریق نمایندگیهای فروش در اختیار کاربران قرار داده و با قیمتی بسیار مناسب و فوق العاده به فروش می رسانند.

امروزه انواع روفرشیهای کشدار داراری طرحهای متنوع و دارای رنگ هایی زیبا و جذاب متناسب با نیاز کاربران به بازار عرضه می شود و هرکس متناسب با نیاز خود می تواند از این محصول استفاده نماید.

برای زیبا سازی و جلوه دادن به دکوراسیون منزل و یا محیط کارتان و یا برای استفاده در پیک نیکها به عنوان یک زیر انداز می توانید به نمایندگی روفرشی ترک مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را با نهایت دقت خریداری کرده و مورد مصرف قرار بدهید.

نمایندگیهای بسیاری در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که می توان به گرگان، تبریز، اصفهان، مشهد و شهرهای پرجمعیت دیگر از این قبیل اشاره نمود در شهر مشهد نمایندگیهای فعال و بسیار زرنگی برای فروش روفرشهای ترک وجود دارد که به مشتریان محصولاتی با کیفیت و بی نظیر برای خرید ارائه می دهند.

افزایش سرمایه سخت نیست اگر فکری بزرگ داشته باشی

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up