تبل پولداری خود را به صدا درآوردم

تبل پولداری خود را به صدا درآوردم

وقتی که تصمیم قطعی خود را برای شروع تجارت در زمینه کنسانتره گرفتم خیلی از افراد مرا مایوس میکردند که نمیتوانم موفق شوم ولی با اولین فروش خود توانستم تبل پولداری خود را به صدا درآورم.

کنسانتره انبه

کنسانتر انبه یکی از مهمترین عواملی است که می تواند مصرف همه روزه میوه را با خواص عالی برای افراد به وجود بیاورد لذا کنسانتره انبه یکی از پرطرفدارترین پوره میوه بوده که با قیمت عمده و تولیدی ارائه می شود. پوره سازی میوه می تواند علاوه بر استفاده طولانی مدت از میوه در همه فصول، راحتی مصرف را نیز در فرآورده های موردنظر ایجاد نماید.

به عبارتی از کنسانتره میوه در تولید انواع شربت و آبمیوه های مختلف بهره گرفته می شود لذا جهت طعم دهی میوه به شیر نیز در تولید شیرهای پاکتی به بهترین نحو مورد استفاده قرار می گیرد. کنسانتره انبه حساس ترین مراحل تولید در بین سایر میوه های دیگر دارد به گونه ای که مراحل انتخاب میوه و شستشوی آن می تواند دقت و زمان فراوانی را برای تولیدکنندگان ایجاد نمایند تا در مراحل تولید مشکلاتی را به وجود نیاورد.

میوه انبه جزو میوه های استوایی بوده که در سال های اخیر در مناطق بسیار گرم ایران پرورش داده می شود ولی بذرهای محصول از کشورهای دیگر وارد ایران شده و برای تولید و پرورش بهره گیری می شوند.

همانطور که می دانید، سرعت نرم شدگی گوشت انبه زیاد بوده و بدین ترتیب با در صورت قرارگیری در دمای بالا یا فشار حاصله از طریق وزن، نرم و سیاه شدن آن امری دور از تصور نیست. بنابراین برای کنسانتره، نوع نرم و سفت این محصول را با هم استفاده می کنند به شرطی که دارای فاسدشدگی و تغییر طعم نشده باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (12).jpg

کنسانتره انگور سیاه

همانطور که می دانید کنسانتره انگور سیاه بافت حساس و شرایط پرورش، برداشت، نگهداری و توزیع خاصی دارد و معمولا باید طی زمان کوتاهی مورد مصرف قرار بگیرد تا بافت شیرین، نرم و آب دار میوه دچار فساد نشود.

چنین ویژگیهایی قابلیت بهره مندی از انگور در فصول دیگر را با مشکل روبرو می کند و با توجه به مصارف گسترده و مختلفی که از انگور در تهیه مواد خوراکی و نوشیدنیها می شود؛ وجود چهار فصل این میوه باید به طریقی تامین شود.

 طور کلی با اهمیت وجود کنسانتره ها آشنا شدیم و با توجه به تنوع بالای گونه های انگور تولید کنسانتره انگور قرمز از محبوبیت و مصارف بالایی برخوردار است و اگر چه انگورها ممکن است از نظر سایز، بافت و رنگ تفاوتهای زیادی داشته باشند اما همگی از لحاظ ارزش غذایی بالا و خواص درمانی فوق العاده شباهتهای متعددی دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (13).jpg

کنسانتره انار کارخانه ای

کنسانتره انار کارخانه ای پرفایده است که حتی در قرآن هم از آن نام برده شده است و یکی از مواردی که باعث می شود تا مصرف آن در بین مردم بالا رود خون ساز یبودن ان می باشد و برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید می باشد.

محصولاتی که به منظور صادرات انتخاب می شوند باید به گونه ای باشند که بتواند خواص و ویژگی خود را تا زمان مصرف حفظ نمایند و در این بین تنها مواردی انتخاب می شوند که جزء این دسته باشند. تولیدات این مجموعه ها به دلیل بالا بودن کیفیت انارها بسیار بالا می باشد و هر ساله بارگیریهایی مبنی بر ارسال به خارج نیز انجام می شود.

ر بین نوشیدنی محبوب بین مردم می توان به کنسانتره انار صادراتی مرغوب اشاره کرد که می تواند یکی از بهترین محصولات موجود باشد. انار یکی از بهترین محصولاتی می باشد که کشور ما در حجم بالا تولید می شود و به دلیل گوناگونی منطق زیر کشت باعث می شود تا طعم و مزه ی متفاوتی داشته باشد. این میوه سرشار از ویتامین می باشد و با استفاده از آن می توانید موارد مورد نیاز بدن خود را تامین نمایید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (14).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up