چطور در یک حرکت پولدار شدم

چطور در یک حرکت پولدار شدم

بسیاری از افراد بدون اینکه اطلاع داشته باشند پروسه پولدار شدن خود را تا سالیان سال عقب می اندازند اما من توانستم با شروع فعالیت در عرصه اسکاج در یک حرکت تمام چیزی که برای پولدار شدن نیاز بود را انجام دهم و اکنون می خواهم انواع محصولات پرفروشم را در این مقاله به شما معرفی نمایم.

اسکاج قلاب بافی

می توان گفت اسکاج قلاب بافی از قدیمی‌ترین اسکاچ‌ها بین مردم هستند. معمولا این اسکاچ‌ها با الیاف و نخ‌های بافتنی که جنس‌های متفاوتی دارند، بافته می‌شوند. بنابراین اگر از الیاف ضخیم و خشن در آن‌ها استفاده شده است، برای شستن ذرات چسبیده به ظروف می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید و در مورد استفاده از آن‌ها برای شستن ظروف تفلون احتیاط کنید.

ضمنا اندازه و رنگ‌ اسکاچ‌های بافتنی با هم متفاوت است. حتی بافتن این اسکاچ‌ها بسیار راحت است و به همین خاطر هم استقبال زیادی از آن‌ها صورت می‌گیرد. اسکاچ‌های بافتنی بسته به الیافی که با آن درست می‌شوند، میزان ایجاد و ماندگاری کف در آن‌ها متفاوت است. ولی یک مزیت عمده آن‌ها نبود هر گونه شکاف در آن‌هاست که باعث می‌شود باکتری‌ها نتوانند در آن‌ها بمانند. این مدل اسکاچ‌ ظرفشویی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای شستن ظروف هستند و قیمت مناسبی هم دارند. می‌توانید از اسکاچ‌های حوله‌ای که ابعاد بزرگی دارند، با اندازه دلخواه برش بزنید و از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر مقرون به صرفه‌ بودن، این اسکاچ‌ها دوستدار محیط زیست هستند. برای شستن انواع ظروف می‌توان از این اسکاچ حوله‌ای استفاده کرد.

چطور در یک حرکت پولدار شدم

اسکاج سیمی

بهترین اسکاج ظرفشویی و اسکاج سیمی موجود در بازار ایران را کارخانه های تولیدی در بازار شهر های مختلف آماده سازی می کنند. البته که مارک های مختلفی از اسکاچ های خارجی هم در بازار موجود هستند که از قیمت فروش بالایی برخوردارند. خیلی از شما فکر می کنید که انواع اسکاچ ها محدود به چند مدل ساده که از قدیم در بازار موجود هستند محدود می شود. در صورتی که چنین نیست و امروزه محصولات مختلفی روانه بازار فروش شده که کیفیتی بهتر از نمونه های قدیمی دارند و طول عمرشان بیشتر است. مانند: سیم ظرفشویی متری، اسکاچ های بافتنی، اسکاچ نانو، اسکاچ اسفنجی.

مدت زمان زیادی است که واردات اسکاچ ظرفشویی خارجی به ایران و صادرات اسکاچ و سیم ظرفشویی ایرانی به کشور های خارجی دور و نزدیک انجام می شود. چون اسکاچ یک محصول ارزان قیمت است و تولید آن هزینه چندانی در بر ندارد، می توان آن را یکی از بهترین کالاهایی معرفی کرد که برای تجارت مناسب می باشد.

چطور در یک حرکت پولدار شدم

اسکاج ظرفشویی

اسفنج‌های سیلیکونی از بهداشتی‌ترین اسکاج ظرفشویی موجود در بازار هستند و عمر طولانی‌تری هم دارند. این نوع اسفنج‌ها هم نرم هستند و هم کف کردن شوینده روی آن‌ها راحت‌تر است. البته نکته مهم در این اسفنج‌ها این است که هر چند این اسکاچ‌های سیلیکونی خیلی نرم هستند ولی برای شستن ظرف‌های بسیار کثیف بسیار مناسبند. برای شستن ظروفی که نمی‌خواهید به آن‌ها خط و خشی وارد شود مثل ظروف تفلون و ظروف چدن، این اسکاچ ظرفشویی بسیار مناسب است.

بعضی از این اسکاچ‌ها هم به شکل دستکش طراحی و تولید شده‌اند که برای پوشیدن و استفاده از آن‌ها بسیار راحت‌تر است. از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع اسکاچ‌ها، این است که بسیار دیر آلوده می‌شوند و خیلی راحت هم تمیز می‌شوند. دوام بالا و طراحی بسیار کاربردی این نوع اسکاچ ظرفشویی، آن را به گزینه‌ای تقریبا گران‌قیمت‌تر تبدیل کرده است.

چطور در یک حرکت پولدار شدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up