با سرمایه های کم خود یک کسب و کار مهم راه اندازی کنید

با سرمایه های کم خود یک کسب و کار مهم راه اندازی کنید

حتما برایتان تعجب برانگیز خواهد بود که می توان با هر سرماییه ای یک کسب و کاره ویژه ای را راه اندازی کرده برای مثال افرادی که در حوزه خرما مشغول می باشند از سودها و درآمدهای بالایی برخوردار می باشند.

خرما دیری

یکی از عواملی که می تواند در قیمت خرما دیری تاثیر گذار باشد تغییر در نوسانات ارز می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

این خرما به دلیل مرغوبیتی که دارد برای صادرات مناسب است  و کشورهای اروپایی مقاصد اصلی خرمای برحی هستند. به علت اینکه خرمای برحی از محبوبیت زیادی در بین اقشار مردم برخوردارهست.

عده زیادی به خرید و فروش و صادرات این محصول روی آورده اند. این افراد با عنوان واسطه در ایران خرما ها را در فصل خرما پزان خریداری و با عنوان مجموعه بازرگانی اقدام به فروش خرما در بازارهای جهانی می نمایند. اینگونه اشخاص یا مجموعه ها می دانند که کشورهای اروپایی توجه زیادی به نوع بسته بندی می نمایند.

با سرمایه های کم خود یک کسب و کار مهم راه اندازی کنید

خرما زاهدی

درجه کیفیتی یکی دیگر از عواملی می باشد که می تواند در قیمت خرما زاهدی بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین با نام تجاری خودشان و با بسته بندی های شکیل محصولات را عرضه می کنند که بسته بندی مناسب یکی از از راهکارهای فروش در بیرون یا حتی داخل کشور به شمار می رود. اهمیت صادرات در ماه رمضان این است که در این ماه ارسال محصول به کشورهای مسلمان همسایه افزایش می یابد.

در نظر داشته باشید که بسته بندی و تازه بودن محصول هنگام تحویل بسیار مهم است، پس فراموش نکنید که در انتخاب درجه یک خرما و هم در طراحی بسته بندی شدت دقت را بالا ببرید.

با سرمایه های کم خود یک کسب و کار مهم راه اندازی کنید

خرما شاهانی

کیفیت و مزه بر روی قیمت خرما شاهانی نیز، به شدت تاثیر گذار است و قیمت خریدخرما برحی در مقایسه با دیگر خرما ها نسبتاً مناسب تر است. برحی به معنی باد گرم است و به علت شرایط آب و هوایی خاص در هرجایی قابل کشت نیست، گرمای مناطق جنوبی مناسب ترین مکان برای رشد این خرما می باشد.

وزن هر یک دانه خرما برحی حدود ۸ گرم است. خرما دارای ویتامین های b1، b2، cا ست  و ویتامین c موجود در خرما برای سرماخوردگی خوب است در طب سنتی تاکید بسیاری شده است که برای از بین بردن سنگ مثانه که خرما را با شنبلیله مصرف نمایید

این نوع خرما  مکمل فوق العاده ای برای کم خونی است که علت آن وجود آهن و اسید فولیک فراوان است. خرما به علت شیرین و چسبنده بودن پتانسیل جذب حشرات را دارد که برای ممانعت از نشستن حشرات برروی آن در دمای-۵ درجه در سردخانه های شهر های خرما خیز نگهداری می گردد.

با سرمایه های کم خود یک کسب و کار مهم راه اندازی کنید

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up