راز پولدار شدن زیر پایم بود

راز پولدار شدن زیر پایم بود

پدرم در کوره پخت کاشی و سرامیک کار میکرد. همیشه در زندگی مشکل مالی داشتیم. هرچه پدرم تلاش خود را بیشتر میکرد حقوقش بیشتر نمیشد. من دنبال راهی بودم که بتونم با تلاش بیشتر به پول بیشتری برسم. پس از مشورت گرفتن های بسیار به صادرات کاشی و سرامیک رو آوردم.

سرامیک رستیک

قیمت سرامیک رستیک به مواد اولیه و زح آن بستگی دارد. سبک روستیک به مدلی می‌گویند که از منابع و مصالح طبیعی همانند چوب و سنگ و یا مواد طبیعی به گونه ای که به بافت طبیعت نزدیک باشد در دکوراسیون استفاده می‌کنند. در این مدل هرچه به سمت سادگی و بی آلایشی نزدیکتر شویم و فضای روستایی بوجود آوریم، زیبایی بیشتری را به دکوراسیون اضافه کرده ایم.

از این کاشی طرح روستیک و یا مصالح دیگر بیشتر در معماری و طراحی داخلی ویلا های یا خانه هایی که از شهر خارج هستند استفاده می‌شود. شاید دلیل استفاده این مصالح در خارج از شهر، قرارگیری خانه ها در دل طبیعت باشد اما در حال حاضر بسیاری از افرادی که در شهرها زندگی می‌کنند هم تمایل به ساخت و یا طراحی داخلی منزل خود با کاشی های روستیک دارند.

راز پولدار شدن زیر پایم بود

سرامیک سفید

قیمت سرامیک سفید به عواملی مانند مواد اولیه به کار رفته در آن، هزینه ساخت، هزینه های حمل و نقل و عوامل دیگر بستگی دارد که هر اندازه مواد اولیه ی آن بهتر و با کیفیت تر باشد به همان میزان قیمت آن نیز بیشتر می شود و به همین دلیل با قیمتهای متنوع در بازار یافت می شود.

سرامیک ها در ساخت و ساز انواع ساختمان ها بسیار کاربردی و دارای اهمیت و از ضروریات ساختمان ها می باشند که در طرحها و رنگهای زیادی تولید می شوند و سرامیک سرویس کف ساده یکی از انواع خاص و کاربردی آن می باشد.

راز پولدار شدن زیر پایم بود

سرامیک صادراتی

قیمت سرامیک صادراتی به عوامل مختلفی بسگی دارد. سرامیک یکی از سود‌آورترین محصولاتی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوریکه امروزه صادرات انواع کاشی ایرانی به کشورهای همسایه از جلمه تاجیکستان، ترکیه، عراق، ارمنستان، سوریه و. . . توانسته تا به  رونق اقتصادی کشور کمک شایانی کند.

راز پولدار شدن زیر پایم بود

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up