علاقه کودکی ام مرا ثروتمند کرد

علاقه کودکی ام مرا ثروتمند کرد

از کودکی علاقه فراوانی به آجیل شب عید و آجیل یلدا داشتم اما نمی دانستم که فندق های خوشمزه آجیل روزی برایم ثروت ساز می شوند. طوری که با تجارت این خشکبار پر خاصیت و پر طرفدار توانستم به ثروت خوبی دست پیدا کنم. فندق در انواع مختلف خرید و فروش می شود.

فندق بو داده

فندق یک میان وعده خوشمزه است که می توان آن را به بسیاری از غذاها اضافه کرد. قیمت فندق بو داده وقتی مردم از آن در یک رژیم غذایی متعادل و با کالری کنترل شده استفاده کنند، مبلغ زیادی نخواهد بود.

در رابطه با خواص فندق تازه می توان اشاره کرد که حدود 20 گرم از این محصول به میزان قابل توجهی از قلب و سیستم تنفسی محافظت کرده و ازدیابت، سرطان و سکته جلوگیری می کند.

زیاده روی در مصرف هر غذایی روی سکه است و تمام فواید یک نعمت را به مضرات تبدیل می کند. بنابراین در صورت استفاده از این دانه مغذی به میزان توصیه شده، امکان ایجاد شرایط نامساعد حداقل و حتی صفر خواهد بود.

.

علاقه کودکی ام مرا ثروتمند کرد

فندق تازه

اگر که جزء افرادی هستید که از یبوست رنج می برید بهتر است بدون توجه به قیمت فندق تازه  در طول روز چند عدد فندق یا بادام بخورید زیرا فیبر موجود در قند در درمان یبوست بسیار موثر است. ویتامین E موجود در فندق ها در بالابردن کیفیت اسپرم آقایان بسیار موثر است.

فندق ها منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر هستند و بیشتر مادر ها از آن به عنوان یک میان وعده پر از خواص برای تقویت فرزند خود استفاده می کنند. چربی های موجود در مغز فندق از دسته چربی های سالمی هستند که علاوه بر اینکه ضرری برای بدن شما به همراه ندارد موجب کاهش وزن شما هم می شوند. فندق ها به سبب مواد معدنی و ویتامین هایی که دارند بهترین انتخاب برای تقویت انرژی هستند.

.

علاقه کودکی ام مرا ثروتمند کرد

فندق خام

جالب است بدانید که فندق ها به سبب فیبر و پروتئینی که دارند احساس سیری در شما ایجاد می کنند و در همین راستا به وزن دلخواه خود می رسید. هنگام خرید به صورت اینترنتی باید به قیمت فندق خام توجه داشته باشید و اینک محصولی که برای شما ارسال می شود حتما برای امسال باشد زیرا فندق هر چه تازه تر باشد تاثیر آن در سلامتی بیشتر است.

ویتامین E موجود در مغز فندق در سلامت پوست موثر است و شما با استفاده از آن ها می توانید پوستی شاد داشته باشید. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در فندق آن را به یک نوع از مغزیجات که می تواند در پاک سازی و همچنین سم زدایی کبد موثر باشد تبدیل کرده است و حتی طبق تحقیقاتی که انجام شده متخصصان به این نتیجه رسیده اند که عصاره فندق تا حدودی در درمان سرطان کبد هم موثر است.

.

علاقه کودکی ام مرا ثروتمند کرد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up