کسب و کاری لذت بخش که شما را ثروتمند می کند

کسب و کاری لذت بخش که شما را ثروتمند می کند

در این مقاله قصد داریم راه های کسب درآمد با لپه را بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. لپه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که می تواند سلامت و ایمنی بدن مان را با آن تضمین کنیم، این حبوبات تقاضا و عرضه بالایی دارد از همین رو می تواند برای شروع کسب و کار گزینه مناسبی باشند. در ادامه به بررسی و معرفی چند نوع لپه می پردازیم.

لپه باقالی پلو

باقالی پلو، محبوب ایرانیان است. ترکیب جادویی برنج، باقالی، شوید و روغن است کیفیت و قیمت لپه باقالی پلو برای تهیه این غذا بسیار مهم است. ابتدا برنج را از شب قبل با مقداری آب و 2 قاشق غذا خوری نمک بخیسانید. گوشت را با یک عدد پیاز و برگ بو و مقداری آب روی حرارت بالا قرار دهید تا آب بجوشد و کف روی گوشت را بگیرید و حرارت را روی متوسط تنظیم کنید و به مدت 2 ساعت زمان پخت برای گوشت در نظر بگیرید. در قابلمه مناسبی تا نصف آب بریزید، بعد آب روی برنج را خالی کنید و برنج را داخل قابلمه بریزید و بسته به نوع برنج، در زمان معین برنج و باقلا را با هم آبکش کنید.

کسب و کاری لذت بخش که شما را ثروتمند می کند

لپه شامی

برای درست کردن این شامی خوشمزه، کیفیت و قیمت لپه شامی بایستی مناسب باشد. ابتدا گوشت را به شکل خورشتی خرد می کنیم و آن با مقداری آب در یک قابلمه روی حرارت می گذاریم تا پخته شود. در یک قابلمه دیگر سیب زمینی ها را هم با مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا آب پز شوند. همچنین لپه را هم جداگانه با مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا لپه هم کامل پخته شود. بعد از اینکه همه مواد کامل پخته شدند، سیب زمینی ها را پوست گرفته و همراه با گوشت و لپه داخل غذا ساز می ریزیم و یا با چرخ گوشت دو بار چرخ می کنیم تا حسابی یکدست شده و مواد حالت چسبندگی بگیرد. در ادامه مواد چرخ شده را در یک ظرف مناسب می ریزیم و تخم مرغ‌ ها و همه ادویه ها را بهش اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

کسب و کاری لذت بخش که شما را ثروتمند می کند

لپه ریز

یکی از نکته های مهمی که در مورد لپه وجود دارد این است که دارای میزان پروتئین بالایی بوده و برای کسانی که از پروتئین های حیوانی استفاده نمی کنند، بهترین منبع برای تامین پروتئین بوده و جایگزین مناسبی برای گوشت می باشد. همچنین قیمت لپه ریز نیز مهم است زیرا لپه ارزش های غذایی فراوانی که موجب تامین انرژی و توان بدن شده و بسیاری از بیماری ها را از انسان دور می‌کند. خرید لپه در کشورمان رونق فراوانی دارد و می توان گفت این ماده غذایی یکی از پرمصرف ترین حبوباتی است که معمولاً در هر خانه ای یافت می شود. همچنین می توان توسط آن بسیاری از غذاهای سنتی و مدرن را تهیه نمود و از طعم خوش آن برخوردار شد.

کسب و کاری لذت بخش که شما را ثروتمند می کند

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up