شیرینی ثروت را با عسل توانستم بچشم

من با شروع فعالیتم در حوزه ی عسل سود فراوان به زندگی خود وارد کردم. این محصول انواع مختلفی دارد و در بازار بسیار محبوب می باشد. در ادامه با این محصولات سود ده آشنا خواهید شد.

عسل گون

با توجه به نکات گفته شده باید حتماً خرید از منابع معتبر را مد نظر خود داشته باشید چرا که از عسل محصولی است که تشخیص جنس درجه یک و باکیفیت از جنس بی کیفیت و تقلبی برای اکثر افراد جامعه کمی مشکل است. قیمت عسل گون مناسب می باشد.

چرا که بیشتر مردم به خاطر خواص درمانی این محصول است که آن را خرید می کنند بنابراین شرکت تولید کننده عسل نیز موظف است که جنس با کیفیت و اصلی را به دست مشتری خود برساند تا این مشتری بتوانند نهایت بهره را از ویتامینها و موادی که در ماده اصلی وجود دارد ببرد.

البته برای تعیین قیمت عسل باید به نوع آن نیز توجه داشت برخی از عسلهای تولید شده در کشور در مناطق تولید می شوند که از لحاظ پوشش گیاهی و وجود گیاهان دارویی بسیار عالی هستند.

محصولی که توسط زنبورهای عسل موجود در آن منطقه تولید می شود با توجه به بار داروی قاعدتاً از مشتریان بیشتری برخوردار خواهد بود و قیمت آن نیز بالاتر خواهد شد.

C:\Users\ARAD\Desktop\01.jpg

عسل کوهی

اگر به دنبال قیمت واقعی عسل کوهی اصل هستید می توانید از تولیدکنندگان واقعی سوالاتی در این زمینه بپرسید، قطعا با استعلام قیمت از چندین فروشنده، بازه قیمت ذکر شده را می توانید پیدا کنید. قیمت عسل کوهی بسیار مقرون به صرفه است.

در ارتفاعات و مراتع نوعی از زنبورهای عسل، که با نام زنبور وحشی شناخته می شوند.

زندگی می کنند، این زنبورها تمایل شدیدی به زندگی در ارتفاعات و کوهستانها دارند در نتیجه نمی توان آن را پرورش داد، زندگی در کوهستان و ارتفاعات سبب شده یکی از مرغوب ترین نوع عسلهای موجود در دنیا تهیه شود.

عسل طبیعی کوهی یا عسل وحشی حاصل استفاده از شهد گل ها و گیاهانی است که دارای خواص درمانی و ارزش غذایی بالایی هستند.

به این نوع از عسلها، عسل کوهی یا وحشی گفته می شود، امروزه خواص درمانی بیشماری برای عسل طبیعی کوهی وجود دارد و نه تنها به عنوان وعده ارزشمند غذایی، بلکه دارویی شفابخش تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

عسل کوهی کرمانشاه

چرا که وجود قندهای طبیعی علاوه بر اینکه ضرری برای بدن ندارد برای سلامتی نیز بسیار مفید می باشد و می تواند سیستم ایمنی بدن را در مقابل بسیاری از بیماریها مقاوم نمایند و حتی بیماریهای مختلف را درمان کند. قیمت عسل کوهی کرمانشاه بسیار بصرفه است.

عسل جزو معدود مواد غذایی است که اکثر مردم جهان آن را دوست دارند و شما تا به کنون کسی را ندیده اید که بگوید من از عسل بدم می آید و آن را دوست ندارم از همین رو به عنوان یکی از اجزای صبحانه توسط بسیاری از مردم به صورت روزانه مورد مصرف قرار می گیرد.

در سبد غذایی ما قرار دارد و جالب است که بدانید حتی حیوانات مختلف مانند خرس نیز عسل طبیعی را بسیار دوست دارند و از خوردن آن لذت می برند و شما در فیلمهای مختلف دیده ای که خرسها چگونه به کندوهای عسل که در طبیعت وجود دارند حمله می کنند و برای خوردن عسل نیش زنبورها را تحمل می نمایند.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up