ماهی هایی که مرا در دریایی از ثروت غرق کردند!

هیچ‌ گاه ثروتمندان حسرت شکست‌ هایشان در گذشته را نمی ‌خورند و دائماً در حال برنامه ‌ریزی برای آینده‌ شان هستند. حتی اگر شکست هم بخورند، به جای ناامیدی و زانوی غم بغل گرفتن، کارها و روش‌ های جدید را امتحان می ‌کنند. بعد از شکست های گذشته ام این بار با توان و انرژی مضاعفی، قدم در مسیر صحیح و همواری نهادم که نتایج درخشانی را برایم به ارمغان آورد. با فعالیت در حوزه انواع خوراک آبزیان همراه با تلاش مستمر موفقیت های چشمگیری را کسب نمودم، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید تا شما نیز در مسیر موفقیت و ثروت قرار بگیرید.

خوراک ماهی پرورشی

با توجه به تولید با کیفیت و انبوه خوارک ماهی پرورشی، در سال های اخیر کشورمان توانسته در عرصه صادرات این محصول رشد زیادی داشته باشد.

برای آبزیان، غذای دانه ای محبوب ترین نوع غذاست است و باعث افزایش اشتهای آبزیان می شود.

سالانه حجم زیادی از خوراک ماهی پرورشی در کشورمان کشت می شود به همین دلیل است که ایران جزء کشور های صادر کننده این کالا محسوب می‌ شود.

حجم زیادی از این محصول به کشور های همسایه و آسیایی مانند ترکیه، هلند، چین، عراق روسیه صادر می‌ شود.

صادرات این کالاها تاثیر بسیار زیادی در رشد اقتصاد کشور داشته و صادر کنندگان و تاجران معتقدند که با فعالیت در این زمینه توانسته ارز زیادی را وارد کشور کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T134251.154.jpg

خوراک ماهی کپور

لازم به ذکر است خوراک ماهی کپور در زمینه ی تولید کردن بسیاری از غذای آبزیان کپور فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده و بهترین محصولات را تهیه کرده برای همه ماهیان و آبزیان کپور که در دریاهای گرم و سرد و در آب های مختلف زندگی می کنند.

خوراک ماهی کپور درجه یک دارای بهترین ترکیبات عالی برای رشد بهتر ماهیان می باشد.

برای آنها بهترین پروتئین ها و بهترین مواد مغذی برای رشد ماهی ها در نظر گرفته شده و بعد از تولید این غذا در بسته بندی های عالی و متعدد در بازار با وزن های متعدد عرضه و ارائه و ارسال شده.

تولیدات آن روز به روز زیاد تر می شود حتی با محصولات خارجی هم در رقابت های شدید به سر می‌برد.

خوراک مرغوب آبزیان در مارک فرادانه جزوه بهترین و عالی ترین محصولات موجود در کشور برای پیشرفت در تولید و پرورش بهتر ماهی ها و آبزیان مختلف در سالن های بزرگ و کوچک دریاچه های متعدد پرورشی می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T134553.429.jpg

خوراک ماهی بیضا

همان طور که می دانید خوراک ماهی بیضا از موارد مهم هستند و همه آبزیان نیازمند غذا هستند که به همین دلیل کارخانه های متعددی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند که نیاز داخلی را تامین کرده است.

خوراک ماهی بیضا بسیار مهم است و در ادامه با این محصول و خواص و تولید کنندگان این محصول آشنا می شوید.

بخشی از محصولات تولیدی خود را به کشورهای گوناگون صادر می کنند و تولید خوراک ماهی بیضا به عنوان یکی از کارخانه های معتبر کشور در این زمینه فعالیت کرده است.

تا نیاز خریداران عمده را به خوبی و با قیمت ارزان تامین نماید و در نهایت محصول درخواستی را با حداقل قیمت به دست مشتری برساند.

فرآیند تولید خوراک در چند دهه گذشته تحول بسیار زیادی پیدا کرده است و با گسترش پرورش ماهی در کشور نیاز به تولید خوراک نیز افزایش چشمگیری یافته است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T134852.234.jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up