با کسب وکار لامپ به رونق و ثروت رسیدم

همیشه فکر میکردم پولدار شدن کاری دشوار و دست نیافتی ای است. به حقوق کم و ماهیانه راضی میشدم اما زندگی ام روز به روز سخت تر میشد و به فقر نزدیک تر میشدم تا اینکه کسب کار و تجارت لامپ را شروع کردم و خیر و برکت در زندگی ام جاری شد. اکنون که این مطلب را مینویسم کسب و کارم گسترش یافته و جزو ثروتمندان شهرم شده ام.

لامپ ال ای دی هالوژن

لامپ ال ای دی هالوژن همان لامپی بوده که در سقف منازل شما آویزان است، این لامپ در دسته لامپ های کم مصرف می باشد. لامپ ال ای دی هالوژن در واقع نوعی از لامپ کم مصرف بوده که در ساختار آن از عناصر هالوژنی استفاده شده است. به همین خاطر از آن ها به عنوان لامپ هالوژنی یاد شده است. این لامپ‌ها کیک مکن جایگزین لامپ‌های رشته‌ای قدیم شده‌اند امروزه به طور خارق‌العاده‌ای توانسته اند در کاهش مصرف انرژی برق تاثیر گذار باشند. با توجه به نوع نیاز سعی شده این لامپ ها در اندازه ها و شکل های مختلف با توان مصرفی گوناگون تولید شوند. امروزه در سطح کشور ما بخش اعظمی از تولید لامپ های کم مصرف مختص به همین لامپ ها بوده است. لامپ های هالوژنی اکثراً به رنگ سفید مهتابی و آفتابی می باشند و در بین این دو رنگ استفاده کنندگان رنگ سفید مهتابی بسیار بیشتر هستند.

.

با کسب وکار لامپ به رونق و ثروت رسیدم

لامپ هالوژن بروکس

لامپ هالوژن بروکس در اندازه های مختلف تولید شده اند شما باید برای محیط مورد نظر خود نوعی را تهیه کنید که روشنایی لازم را به محیط برساند. لامپ های هالوژن امکان نصب شدن به صورت سقفی و نصب شدن بر روی پایه را دارند که این کار ویژگی بارز آن ها می باشدسعی کنید بدون واسطه از مراکز معتبر خرید کنید که در برابر خرید خود بهای واقعی را پرداخت کنید. قیمت انواع لامپ هالوژن بروکس با توجه به اندازه و روش خرید آنها در مراکز اصلی خرید و فروش لامپ متفاوت می باشد. در حال حاضر قیمت لامپ های ال ای دی کم مصرف هالوژن در سطح بازار فروش با قیمت بین ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشند. بر اساس کیفیت، اندازه و نوع رنگ قیمت نهایی آنها تعیین می گردد.

برای اینکه بتوانید لامپ های جدید و کم مصرف هالوژن را در کیفیت عالی و قیمت استثنایی تهیه کنید لازم است که یک روش بدون واسطه را در نظر بگیرید.

.

با کسب وکار لامپ به رونق و ثروت رسیدم

لامپ هالوژن در تهران

به صورت کلی برای نصب لامپ هالوژن در تهران احتیاح به سقف کاذب است تا بتوان شکافی را ایجاد و پایه های هالوژن را در آن نصب کرد. اما لامپ هالوژن روکار نیازی به این نوع سقف ندارد و در هر نوع سقف همچون گچی یا حتی دیوار ها نصب می شود. لامپ هالوژن با استفاده از تعدادی پیچ که بر اساس اندازه هالوژن متفاوت است بر روی دیوار یا سقف ها نصب می شود و زیبایی را به محیط می اورد. در این بین باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این نوع لامپ ها به دلیل استفاده از هیدروژن کم نسبت به سایر لامپ سلامتی بیشتری را به همراه دارد.خرید این نوع لامپ هالوژن روکار در هر مکانی امکان پذیر است و بیشتر مواقع برای پروژه های عملی و نمایش در مکانی کوچک از این لامپ ها استفاده می شود. در برخی از این لامپ ها تایمر های زمانی نیز وجود دارد که می توانید با تنظیم زمان بر روی آنها در راه پله های ساختمانی نیز از آن استفاده کنید. شعاع روشنایی این نوع لامپ خوب است و برای مکان هایی مانند بالای اپن آشپز خانه یا طراحی های فضای کوچک در خانه یا اتاق گزینه مناسبی است.

.

با کسب وکار لامپ به رونق و ثروت رسیدم

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up