با مانتو قله های ثروت را فتح کردم

از هردو نیمکره ی مغزتان برای موفق شدن باید استفاده کنید به دست گرفتن کنترل و خلاق بودن هم سواد مالی می خواهد و هم تجربه. من با آشنایی با یک مجموعه تجاری هر دو این موارد را آموختم و از خود یک تاجر حرفه ای ساختم.

مانتو شلوار مجلسی

به عنوان مثال امسال شلوار گشاد با مانتو شلوار مجلسی یا انواع شلوار های مام استایل با مانتو های اور سایز یا شلوار های تنگ و مانتو های بلند بسیار مد و ترند بوده است.

خانم ها می توانند بنا بر نوع پوشش و سلیقه خود انواع آن ها را برای خود تهیه کنند.

رنگ هایی هم که برای این مدل از مانتو شلوار ها در نظر گرفته می شود دیگر مانند زمان های قدیم فقط شامل رنگ های خنثی نیست.

بالعکس برای این مانتو ها از رنگ های شاد و جلب توجه کننده ای مانند سبز، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و غیره در این مانتو شلوار ها دیده می شود.

برای این که بتوانید یکی از انواع مدل مانتو ها را برای خود خریداری کنید، حتما فصلی را که می خواهید مانتو شلوار را بپوشید را هم در نظر بگیرید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (19).jpg

مانتو زنانه ساده

مانتو زنانه ساده مشخصات و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

این امکان وجود ندارد که صحبت از لباس بانوان بشود و با سیل عظیمی از طراحی مختلف و مدلهای متفاوت لباس و مانتو روبرو نشویم.

علت این امر مشخص است زیرا تمامی خانمها دوست دارند که مانتوی مورد نظر خود را در موقعیت مناسب بپوشند.

به طور مثال قرار است به یک مهمانی بروید قطعا خانمها مانتویی را برای این مهمانی در نظر گرفته اند.

امروزه مدلهای مختلفی از مانتو ساده طراحی و تولید شده است.

این مانتو ها با پارچه های مختلفی مثل نخی، کتان، جین، فاستونی، ریون و کرپ دوخته می شود و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (22).jpg

مانتو زنانه سایز بزرگ

مانتو زنانه سایز بزرگ دارای مدل های محدودتری نسبت به انواع دیگر مانتوها هستند به دلیل اینکه باید برای دوخت آن ها از مدل هایی بهره برد که سایز را کوچکتر نشان دهند.

این مانتوها اغلب از پارچه های نرم و ظریف هستند و انتخاب نوع پارچه در مانتوهای سایز بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از ریزش خوبی برخوردار باشد.

در هنگام خرید مانتو زنانه سایز بزرگ به جنس پارجه آن توجه ویژه کنید چرا که مهمترین عامل در نمایان کردن سایز اندام است و در صورتی که ریزش و لختی کافی نداشته باشد اندام را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار دهید رنگ لباس است و جالب است بدانید که رنگ های روشن در نمایاندن سایز اندام تاثیر بسزایی دارند که قابل اغماض نیست و رنگ های تیره تر زیبایی بیشتری دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (25).jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up