نشان ثروتمند شدن را با این تکینک بر گردن آویختم

ارتباطات اجتماعی قوی رکن اصلی موفقیت بسیاری از افراد است، من نیز بر همین اساس توانستم به یک درآمد بسیار بالا دست پیدا کنم. ارتباط موثر با افراد ثروتمند موجب شد تا راه درست و اصولی پول درآوردن را متوجه بشوم و با پیاده سازی آن در کسب و کارم به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم. اکنون قصد دارم راز و رمز این موفقیت بزرگم را با شما عزیزان در میان بگذارم.

واکس قهوه ای بلدرچین

واکس کفش چرم بی رنگ براقیت طبیعی روی انواع چرم ایجاد می کند که می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید. به همین دلیل شما باید از واکس قهوه ای بلدرچین بسیار خوب و مفید با توجه به نوع کفش خود استفاده نمایید تا بتوانید تمامی آلودگی ها را از روی آن بردارید برای کفش سفیدد سرمه ای، کفش عسلی و مشکی و آبی هرکدام واکس های جداگانه وجود دارد که با توجه به رنگ بندی مد نظر ایده آل و عالی می باشد.

شما باید در انتخاب واکس و رنگ مد نظر دقت لازم را به همراه آورید تا بتوانید یک محصول بسیار خوبی را تهیه کنید، واکس کفش سفید همانند رنگش بی رنگ است.

نشان ثروتمند شدن را با این تکینک بر گردن آویختم

واکس کفش گلد

کفش چرمی نوبوک است که از ماده طبیعی ساخته شده است که از جیر یا هر نوع چرم دیگر نرم تر است و اگر از آن به درستی استفاده محافظت شود و از واکس کفش گلد مخصوص استفاده شود سالهای سال برای شما ماندگار است و باید بدانید که این نوع چرم را نیابد در رطوبت قرار دهید.

نحوه تمیز کردن چرم ها و استفاده از واکس های مومی اول اینکه باید بدانید چرمی که دارید چه نوع چرمی است هر چرمی علاوه برای اینکه واکس احتیاج دارد شوینده مخصوص خود رانیز دارد.

نشان ثروتمند شدن را با این تکینک بر گردن آویختم

واکس کفش ساتل

توجه داشته باشید که هر نوعی از چرم، واکس کفش ساتل به خود را دارد و هر واکسی روش مختص به خود، اما نحوه ی استفاده از آن یک شکل کلی دارد که عبارت است از ابتدا تمیز نمودن سطح چرم از آلودگی‌ها و چربی‌ها و سپس آغشته نمودن فرچه به مقداری از واکس و کشیدن آرام آن روی چرم به نحوی که کل سطح را پوشش دهد.

در ضمن همیشه سعی داشته باشید دو نکته را فراموش نکنید، نکته ی اول آرام کشیدن فرچه و نکته ی دوم استفاده از واکس‌های با کیفیت و مناسب چرم مورد نظر، همچنین جهت افزایش ماندگاری واکس آن را در محیط خشک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری نمایید.

نشان ثروتمند شدن را با این تکینک بر گردن آویختم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up