با استفاد درست از زمان به ثروت رسیدم

سریع ترین راه پول در آوردن حل یک مشکل است هر چه مشکل بزرگ تری را حل کنید پول بیشتری به دست می آورید. من با تجار توانستم بسیاری از مشکلات مالی خود را حل کرده و مسیرثروت را پیش بگیرم.

آجیل برزیلی

مشخصات ظاهری آجیل برزیلی شباهت زیادی به بادام هندی و حتی بادام زمینی دارد اما سایز آن اندکی درشت تر است و مغز آن به رنگ سفید یا کرمی روشن می باشد.

نکته مهم اینکه این نوع آجیل دارای یک لایه پوست نازک قهوه ای رنگ است که بر روی مغز اصلی آن وجود دارد و در ارقام درجه یک و مرغوب حالتی جدا شده و تکه تکه دارد که به راحتی قابل تشخیص است.

اگر قصد خرید آجیل رقم برزیلی را دارید باید بدانید که مصرف بیش از اندازه آن در طول روز به ویژه برای کودکان چندان توصیه نمی شود زیرا سبب مسمومیت سلنیومی خواهد شد.

در بازار کلان شهرهایی مانند تهران، خرید کیلویی این نوع آجیل کار چندان دشواری نیست زیرا اغلب خشکبار فروشی های معتبر این محصولات را با درجات کیفی مختلف عرضه می کنند.

در مقابل خرید و سفارش عمده یا کیلویی آجیل درجه یک برزیلی در شهرهای کم جمعیت به واسطه پایین بودن تقاضا، نسبتاً دشوار است که برای این منظور باید به دنبال راهکارهای مدرن و جدید اقتصادی باشید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (28).jpg

آجیل به صورت عمده

قیمت آجیل به صورت عمده به صورت عمده نسبت به وزن و مقداری که خریداری می کنید متغیر می باشد این محصول در چند ماه گذشته دچار نوسان قیمت کمی بوده و در حال حاضر قیمت آن ثابت می باشد.

قیمت آجیل به صورت عمده در حال حاضر بین 130 هزار تومان الی 300 هزار تومان است، البته توجه داشته باشید که این قیمت بر حسب کیلوگرم می باشد.

اگر به اطلاعات بیشتری برای تهیه آجیل نیاز دارید با ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات خود را به دست آورید اگر می خواهید این محصول با ارزش را تهیه کنید با ما تماس گرفته تا خریدی شیرین و آسان را برایتان رقم بزنیم.

به طور کلی آجیل از مخلوط میوه جات سخت و سفتی مثل فندق می باشد پسته و بادام عضو جدا نشدنی آجیل بوده و در انواع آجیل ها موجود می باشند.

این محصول نسبت به طعمی که دارد اسم گذاری می شود، برای مثال آجیل شور، شیرین و چهار مغز از نوع های اصلی این محصول می باشند.

آجیل شور از مخلوط خشکبار های شور تولید می شود و آجیل چهار مغز از مخلوط پسته، فندق، بادام و گردو ساخته شده و به فروش می رسد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (31).jpg

آجیل چهار تخمه

علاوه بر خاصیت های درمانی آجیل چهار تخمه، مشخصه بارز آن این است که تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن و تغذیه سلول های خاکستری مغز باشد.

این خوراکی مقوی می ‌تواند برای پیشگیری از انواع بیماری های سرطانی و مزمن مانند فشار خون و یا بیماری های قلبی و مربوط به عروق خونی موثر واقع شود.

چهار مغز اصلی که در این محصول ترکیب می شوند عبارتند از بادام هندی، پسته، بادام درختی پوست کاغذی و یا بدون پوست و فندق.

در هنگام خرید این محصول بایستی به تاریخ تولید آن و زمان برداشت محصول توجه نمایید تا آجیلی که خریداری می کنید خواص خود را حفظ کرده و مواد مورد نیاز بدن را تامین کند.

پیشنهاد می شود آجیل مورد نیاز خود را به همان اندازه که مصرف می‌کنید به صورت تازه به تازه تهیه کنید زیرا دانه های مغزدار به مرور زمان خاصیت خود را از دست می دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (34).jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up