سه نکته اساسی که مرا به اوج ثروت رساند چه بود

به ‌عنوان فردی که سال ‌های سال در مشاغل مختلف تجربه کسب کرده ‌است بایستی بگویم داشتن استراتژی مناسب برای ثروتمند شدن بسیار حائز اهمیت می ‌باشد. همچنین بایستی با پشتکار در این مسیر موانع را کنار زد تا موفق شد و در آخر داشتن هدف بسیار حیاتی می باشد. من با رعایت این سه نکته در حوزه ایزوگام سرمایه ام را چند برابر کردم.

ایزوگام پیروز بام

از لحاظ قدمت و سابقه در تولید ایزوگام، ایزوگام پیروز بام یکی باسابقه ترین محصولات ایزوگام موجود در بازار است که از کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی در میان این تولیدات قرار دارد و محصولات تولیدی آن از استاندارد بالایی برخوردار بوده و از پرفروشهای بازار ایزوگام می باشد. شرکت ایزوگام پیروز بام شرق مشهد که در شهر مشهد فعالیت می کند، در استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات تولیدی شرکت خود از جمله ایزگام نمونه به گونه ای عمل می نماید که این محصولات قابل استفاده و سازگار با هر نوع آب و هوا در هر نقطه از کشور باشد. از این رو نام ایزوگام پیروز بام به عنوان یکی از شرکتهای تولیدکننده این محصول در سراسر کشور به خوبی شناخته شده می باشد.

سه نکته اساسی که مرا به اوج ثروت رساند چه بود

ایزوگام نفیس ارومیه

در میان انواع عایق رطوبتی نانو مناسب بام ساختمان، ایزوگام یکی از متداولترین آنها است و در میان انواع برندهای ایزوگام موجود، ایزوگام نفیس ارومیه از پر فروش‎ترین ایزوگامهای تولید شده در کشور هستند. ایزوگام که در واقع ترکیبی از قیر صنعتی همراه با پلی استر و مواد پلیمری به اضافه یک لایه پشم شیشه یا تیشو از الیافت شیشه است. به صورت یک لایه و دو لایه و با روکش آلومینیومی و یا به صورت فاقد روکش با ضخامت از 3 تا 4 میلی متر برای عایق بندی بخشهایی از یک ساختمان که در معرض رطوبت و در تماس با آب قرار دارند. مثل پی ساختمان، کف ساختمان، پشت بام، دیواره و کف استخرها و هر نقطه دیگری که نیاز به واترپروف شدن داشته باشد، استفاده می شود.

سه نکته اساسی که مرا به اوج ثروت رساند چه بود

ایزوگام جنت دلیجان

یکی از انواع برند ایزوگام که بیشترین تعداد مشتریان این محصول در بازار را به خود اختصاص داده است، ایزوگام جنت دلیجان است که با تولید محصول باکیفیت و جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان، توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در میان سایر تولیدکنندگان این محصول برخوردار گردد. این ایزوگام با تولید رولهای دولایه ایزوگام با طول 10 متر و ضخامت حداکثری 4 میلی‌متر یکی از بهترین نمونه های ایزوگام دولایه در ایران را به بازار عرضه می نماید که در هر سطحی از ساختمان که نیاز به آب بندی و عایق کاری داشته باشد به راحتی قابل استفاده است. وزن رولهای ایزوگام نمونه ایران 40 کیلوگرم و تشکیل شده از الیاف پلیمری و قیر درجه یک و دارای روکش آلومینیومی می باشد.

سه نکته اساسی که مرا به اوج ثروت رساند چه بود

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up