با درس گرفتن از شکست ها ثروتمند شدم

تازمانی که ایمان داشته باشیم و امیدمان را از دست ندهیم، هر چیزی ممکن است. من با عرصه تجارت توانستم شکست خود را به یک موفقیت تبدیل کرده و با درس گرفتن از شکست هایم ثروتمند شدم.

پسته خام مرغوب

پسته خام مرغوب در کل نسبت به مغزیجات دیگر قیمت بالاتری دارد و معمولا افراد با وضع مالی نسبتا خوبی به سراغ خرید این محصول میروند.

اما لازم به ذکر است که نوع مرغوب و نامرغوب آن کاملا متفاوت است این تفاوت روی قیمت نیز تاثیرگذار است و خرید شما را جهت دار میکند.

قیمت پسته خام قزوین در بازار از قیمت 230 هزار تومان تا 500 هزار تومان می باشد.

اگر میخواهید پسته را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این است که نوع مرغوب و با کیفیتش را تهیه کنید و سراغ نوع کیفیت پایین نروید.

دلیل این امر این است که پسته های کم کیفیت نه طعم مورد نظر شما را دارند و نه خاصیت های مفید را دارند.

برای دریافت اطلاعات و خرید بهتر با نمایندگان ما تماس بگیرید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (25).jpg

 پسته خام خشک

قیمت پسته خام خشک با توجه به اندازه و تازه بودن آن در بازار متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین پسته خام خشک را خریداری کنید.

قیمت خرید پسته خام خشک به صورت فله ای ارزان تر از نوع بسته بندی شده آن می باشد. که از کیلویی 50 هزار تا 400 هزار تومان موجود است.

همیشه سعی کنید که پسته خام خشک را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا بهترین نوع آن را برای مصرف در اختیار داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

برای کسب قیمت واقعی و مناسب پسته خام خشک با تامین کننده این محصول پر خاصیت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمائید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (29).jpg

پسته

بیشتر پسته ایران در شهرهای کرمان تولید می شود.

از نظر گیاه شناسان ۶۰ نوع پسته شناسایی شده که ما فکر میکنیم عمدتا درست نیست و ۱۶ نوع در جهان وجود دارد و در حال تولید خرید و فروش است.

پسته های رفسنجان، احمد آقایی، کله قوچی، خندان بیشتر به اسم شماها خورده است.

عمدتا از هر مغازه دار بپرسید پسته خوب و تازه چی دارید میگن احمدآقایی و رفسنجان در صورتی که اصلا این مدل نیستن اما مشتری بیچاره از کجا تشخیص دهد پسته کجاست که به همان میزان پول دهد.

مشخصات انواع پسته عامل مهمی در متمایز کردن آن از دیگر نمونه های این محصول است که نقش بسزایی در تامین آنها جهت ارسال به بازارهای صادراتی و تجاری دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (33).jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up