ممتاز و درخشان ترین روش ها مرا به ثروت رساند

موفق بودن در زندگی به راحتی دانش آموز خوب بودن است. فقط کافی است تا حواس خود را جمع کنید، سخت کوش باشید و همه تلاش خود را به کار بگیرید. من هم با تمام وجودم تصمیم گرفتم با عزمی راسخ مسیری جدید در حوزه تجارت آغاز کنم و امروز یکی از تاجرین موفق این حوزه می باشم. در ادامه با من همراه باشید.

بیل مکانیکی کوماتسو 220

بیل مکانیکی کوماتسو 220 به دلیل کارایی بالا در ازای قیمت، از پروفروش ترین و معروف ترین بیل مکانیکی های حال حاضر ایران است. این بیل مکانیکی، از نوع زنجیری می باشد و به همین دلیل توانانی حرکت و کار در مکان های صعب العبور و با شیب بالا را نیز دارد.

ممتاز و درخشان ترین روش ها مرا به ثروت رساند

بیل مکانیکی کوماتسو 400

بیل مکانیکی کوماتسو 400 یکی از بیل های مکانیکی پر طرفدار شرکت کوماتسو به شمار می رود. ظرفیت سیال سیستم هیدرولیک این بیل مکانیکی 71,4 gal می باشد و ظرفیت جریان پمپ هیدرولیک آن به 172,3 Gal بر دقیقه می رسد. این بیل مکانیکی قدرتمند وزنی معادل با 41,000 کیلو گرم را دارد که یکی از سنگین ترین بیل های مکانیکی به شمار می رود.

ممتاز و درخشان ترین روش ها مرا به ثروت رساند

بیل مکانیکی کوماتسو 8000

بیل مکانیکی کوماتسو 8000 یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین ماشین هایی می باشد که برای حفاری بیشترین کاربرد را دارد. این ماشین این ویژگی را دارد که بارهای بسیار سنگینی را از از درون کامیون به راحتی جا به جا کند به طوری که ذره ای روی موتر آن فشاری وارد نشود و هیچ تاثیر منفی روی موتور و خود ماشین ایجاد نمی شود.

ممتاز و درخشان ترین روش ها مرا به ثروت رساند

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up