چگونه ثروت را با قاعده پول‌ سازی بدست آوردم

زمانی ‌که به سن بیست سالگی رسیدم به فکر راه‌ اندازی کسب ‌و کار خود بودم اما با توجه به اینکه تجربه کافی نداشتم، با کمک یک شرکت معتبر در حوزه تجارت توانستم قواعد تجارت نوین را به ‌خوبی یاد بگیرم و با تجارت در حوزه ژله توانستم به یک فرد موفق و قدرتمند در این زمینه تبدیل شوم و با فروش محصولاتم به سودآوری بالایی دست یافتم و میلیاردر شدم.  

پودر ژله فرمند کیلویی

پودر ژله فرمند کیلویی برای مصارف بالا مناسب است. این محصول به صورت پودر شده در بسته بندیهای متنوع در حجم و اندازه های متفاوت در بازار یافت می شوند که بسته به ذائقه و سلیقه افراد متفاوت می باشند. در واقع از مشخصات منحصر به فرد پودر ژله فرمند، می توان به کیفیت بالا و به صرفه بودن آن اشاره کرد. دارای بسته بندی با نشان سیب سبز سلامت جهانی است. توسط شرکت تولیدی فرمند با کیفیت عالی تولید و در بازار عرضه می شود. استفاده و درست کردن آن به عنوان دسر یا ژله کار بسیار ساده و راحتی است. این محصول عمده با تنوع طعم و مزه عالی و رنگهای بسیار زیبا مشتریان زیاد را در بر گرفته است.

چگونه ثروت را با قاعده پول‌ سازی بدست آوردم

پودر ژله روناک

پودر ژله روناک یکی از بهترین و مرغوب ترین مارکهای روناک می باشد. همانطور که گفتیم ژله طعم های مختلفی را دارد پس اول از همه باید طعم مورد نظر خود را انتخاب کنید شکل های متنوعی را نیز شامل می شود در هنگام خرید با توجه به سلیقه ای دارید یک نمونه از آن را تهیه کنید. در نهایت با توجه به تعداد مهمان ها در وزن و تعداد مشخص شده آنها را سفارش دهید. اگر برای مراسم های بزرگ این محصول را تهیه می کنید بهتر است از قبل با فروشنده در ارتباط باشید و سفارشات خود را در زمان مشخص شده تحویل بگیرید. با توجه به اینکه پودر تولید ژله انواع متنوعی دارد و رنگ و طمع مختلفی دارد و مواد اولیه آن با نوسانات بازار روبرو می شود و قیمت شان نیز تغییر می کند قیمت پودر ژله روناک نیز با نوسانات روبرو می شود. به طور کلی قیمت این محصول در بازه قیمتی 12000 تومان تا 100 هزار تومان می باشد که در طرح، مدل و سایز های متفاوت عرضه خواهد شد.

چگونه ثروت را با قاعده پول‌ سازی بدست آوردم

پودر ژله عمده

پودر ژله عمده را می توان با قیمت مناسب تری نسبت به خرید جزئی آن خریداری کرد. همه ما به خوبی تمامی مشخصات ژله را می دانیم و آن را با لغزاننده بودن معرفی می کنیم، این خوراکی خوشمزه هنگامی که بسته می‌شود بسیار لغزان است. در طعم های مختلفی وجود دارد همچون ژله آلوورا، پرتقالی، آووکادو، تمشک، انگور، توت فرنگی و غیره موجود است. ژله از دسرها بوده و به عنوان یک میان وعده استفاده می شود این ژله به صورت رولی‌، غالبی یا طبقه ای و تزریقی درست می شود و دارای بسته بندی های متنوعی است. مواد اولیه آن استاندارد و از طعم دهنده های پودری و ژلاتین است که با اضافه کردن بستنی، آب یا شیر و آبمیوه به شکل ژله تبدیل می شود‌.

چگونه ثروت را با قاعده پول‌ سازی بدست آوردم

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up