در یک همایش ثروت آفرینی ایده میلیاردر شدن را بدست آوردم

زمانی ‌که در یک همایش عالی ثروت آفرینی در حوزه تجارت شرکت کرده بودم، توانستم با راهکارها و محصولات پول‌ ساز آشنا شوم و ایده راه ‌اندازی کسب ‌و کار بچینگ را به دست آوردم و از طریق فروش این محصولات توانستم به ثروت رؤیایی دست یابم. حال قصد دارم این محصول پول ساز را به شما معرفی سازم.  

بچینگ دست دوم

بچینگ دست دوم از اجزای مختلفی همچون باسکول، میکسر، نقاله و باک تشکیل شده که تمام آن ها سبب آماده سازی بتن می گردد. لازم است بدانید که توانایی میکسر موجود در بچینگ های دست دوم بالا بوده که باعث مخلوط شدن کامل مواد می گردد. برای خرید بچینگ دست دوم حتما باید اطلاعات لازم راجع به این دستگاه را داشته باشید تا با امنیت بیشتر و کسب اطلاعات دقیق انتخاب و تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. قبل هر چیزی شما باید کیفیت محصول را در نظر بگیرید و بر اساس کاربرد و نیاز خود نوع مدل بچینگ را مشخص نمایید.

در یک همایش ثروت آفرینی ایده میلیاردر شدن را بدست آوردم

بچینگ سیار

بچینگ سیار یکی از پرکاربردترین انواع این محصول است. حجم بتن خروجی 40 تا 90 متر مکعب در ساعت بوده و به کمپرسور باد 350 لیتری و سیستم انتقال سیمان مجهز شده است. حجم بارگیری 40 متر مکعب در ساعت، ارتفاع تخلیه 4 متر، وزن 9 تن و گنجایش هر سیلو 7 تن در نظر گرفته می شود. این محصول در دو نوع تر و خشک تولید شده و جهت تولید حجم بالای بتن در کارخانه های بتن سازی استفاده می گردد. هنگام خرید بچینگ سیار، مدل آن را با توجه به نوع مصالح، مقدار سیمان مورد نیاز، سرعت کار و محل استقرار دستگاه انتخاب کنید.

در یک همایش ثروت آفرینی ایده میلیاردر شدن را بدست آوردم

بچینگ سیمان

بچینگ سیمان در انواع ثابت و متحرک موجود بوده و مجهز به حسگر های هوشمند، نمایش دهنده فعال و ضمائم کنترل کننده می باشد. کاربرد مهم این کالا در بتن ریزی ساختمان های بزرگ و مرتفع بوده که نیاز به سرعت کار بالا و استحکام زیادی دارند. این بچینگ دارای موارد کاربرد متعددی مانند سد سازی و پل سازی بوده و در دو مدل بچینگ خشک و تر ساخته شده است. موقع خرید بچینگ سیمان توجه داشته باشید که حجم سیمان مصرفی، محل کار دستگاه و سرعت مورد نیاز در پروژه را مدنظر قرار دهید. چینگ تجهیزات حرفه ای تولید سیمان است که می تواند آن را به طور موثر و یکنواخت تولید کند.کاربردهای گسترده ای در تونل ها، پل ها، راه آهن، پرسرعت، فرودگاه ها، بنادر، اسکله ها، مهندسی آب و غیره دارد.

در یک همایش ثروت آفرینی ایده میلیاردر شدن را بدست آوردم

.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up