با تلاش و پشتکار میلیونر شدم

یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می کند اما یک درخت با صدای مهیبی سقوط می کند. به سقوط هایتان اهمیت ندهید و در سکوت رشد کنید. رشد کردن به آموزش نیاز دارد پس هر روز چیز های جدید در مسیر رسیدن به هدفتان بیاموزید. من هم با الگو گیری از همین روش ها تجارتم را آغاز کردم و امروز به شکر الهی یک تاجر موفق و برجسته هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

سبد پلاستیکی زیتون

سبد پلاستیکی زیتون از موادی استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و می تواند در برابر ضربه دیدن و شکسته شدن مقاومت نماید. امروزه استفاده از سبد پلاستیکی زیتون در سایزبندی و مدل های گوناگون و همچنین رنگ بندی های متنوع در بسیاری از باغات درخت زیتون رایج است. یکی از ملزومات اساسی برای برداشت زیتون در بسیاری از باغات، وجود سبد پلاستیکی می باشد. این سبدها به سبب داشتن گنجایش بالا و وزن سبک باعث سهولت در چیدن زیتون و حمل و نقل آن می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سبد پلاستیکی زیتون مناسب برای چیدن میوه های دیگر از قبیل نارنگی، پرتقال، انگور و سایر مرکبات است.

با تلاش و پشتکار میلیونر شدم

سبد میوه 18 کیلویی

سبد میوه 18 کیلویی یک محفظه نگهدارنده میوه و سبزی می باشد که توسط باغداران و کشاورزان برای نگهداری محصولات خود تهیه می شود. این سبدها همواره در تمامی فروشگاه‌ های ارائه دهنده محصولات پلاستیکی قابل تهیه هستند. امتیاز مثبت این محصول قابل بازیافت بودن آن است و به راحتی به چرخه تولید و مصرف باز میگردد. همچنین این سبدها از پلاستیک فشرده تهیه می‌ شوند که بسیار مقاوم هستند و تغییر شکل نمی‌ دهند. خرید سبد میوه 18 کیلویی عمدتا توسط باغداران صورت می گیرد. باغداران و کشاورزانی که قصد برداشت و نگهداری از محصولات خود را دارند بهتر است نسبت به خرید این محصولات مقاوم اقدامات لازم را انجام دهند تا عدم مراقبت از محصولاتشان منجر به ضررهای هنگفت مالی نشود.

.

با تلاش و پشتکار میلیونر شدم

سبد میوه رنگی

سبد میوه رنگی با قیمت های مختلفی بفروش می رسد که بسیاری از آنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و دارای جنس های مختلفی از جمله فلز، شیشه، کریستال، مس، پلاستیک، وغیره ساخته می شود. بازه قیمت این محصول بین 60 هزار تومان الی 800 هزار تومان می باشد. برخی از کسب و کارها دوست دارند برای مشتریان مهم سبدهای میوه بفرستند تا نشان دهند که چقدر از کسب و کار مشتری قدردانی می کنند. سبد های میوه قابلیت استفاده های گسترده ای دارند برای مثال شما می‌ توانید در آن ها از صیفی جات و یا تنقلات خود نگهداری کنید. یک سبد میوه کارآمد فقط توسط خود شما قابل شناسایی است و شما باید بر حسب نیاز خود آن ها را تهیه کنید.

.

با تلاش و پشتکار میلیونر شدم

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up