برای میلیونر شدن منتظر فرصت طلایی نباشید

شما باید خودتان فرصت ها را کشف کنید. خودتان باید به سراغ آنها بروید. مطمئن باشید هر چقدر هم منتظر باشید موفقیت ها و فرصت های طلایی زندگی به سراغ شما نخواهد آمد. من راه های بسیاری را برای رسیدن به ثروت رفتم و زمانی که به تجارت دعوت شدم آن را نوعی فرصت طلایی تلقی کردم و به سرعت فعالیتم را در این حرفه شروع کردم و در مدت زمان کوتاهی به ثروت رسیدم.

ذرت خوراک دام و طیور

ذرت خوراک دام و طیور این روزها مورد استقبال کشاورزان و دامداران می باشد چون این محصول بدون احتیاج به خاک به راحتی رشد می کند.

ذرت علوفه ای هیدروپونیک در شرایطی رشد می کند که احتیاج به خاک و زمین و گلخانه ندارد و کشت آن بسیار راحت می باشد.

علوفه‌های سبز مثل یونجه، گندم و ذرت، در تمام طول سال رشد نمی‌کنند.

بنابراین، روش نوین، ساده با هزینه‌ای بسیار کم، جایگزین روش‌های قدیمی شده است.

این محصول با کم‌ترین میزان مصرف آب به تولید می‌رسد و در بازار عرضه می شود.

همچنین، ذرت علوفه‌ای هیدروپونیک، مناسب کشاورزانی است که قدرت سرمایه‌گذاری جهت راه اندازی یک کسب‌ و کار پر خرج را ندارند.

برای میلیونر شدن منتظر فرصت طلایی نباشید

ذرت علوفه ای خراسان رضوی

ذرت علوفه ای خراسان رضوی یکی از محصولات پر طرفدار است که برای دام ها به عنوان منبع غنی از ویتامین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استان مرودشت، زمین های زراعی بسیار زیادی برای کشت ذرت علوفه ای را داراست، که منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

این محصول علوفه ای مثل بقیه غلات برگ هایی با طول زیاد و کشیده دارد ولی ریشه های آن سطحی و بسیار ضعیف می باشد که زیر سطح خاک تشکیل می شوند.

ریشه های این گیاه نزدیک به سطح خاک قرار دارند که می توانند آب و مواد مغذی که موجود در خاک را به آسانی و با سرعتی زیاد به تمام گیاه برسانند.

سطح زیر کشت ذرت علوفه ای به اندازه ای زیاد می باشد که به کشور های دیگر نیز صادر می شود و مورد توجه آن ها قرار گرفته است.

برای میلیونر شدن منتظر فرصت طلایی نباشید

ذرت علوفه ای ماکسیما

ذرت علوفه ای ماکسیما خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد که می توان از آن ها به موارد زیر اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی آن داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند انرژی بدن حیوانات را به طور کامل در طول روز تامین کند و باعث سر زندگی آن ها می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول داشتن انواع ویتامین ها برای افزایش گوشت دام ها و همچنین بالا رفتن مقاومت بدنی آن نسبت به بیماری ها می باشد.

همچنین این محصول را می توان هم به صورت تازه و هم به صورت خشک نیز مورد استفاده قرار داد که مدت زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد و شرایط خاصی برای نگهداری از آن نیاز نمی باشد.

برای میلیونر شدن منتظر فرصت طلایی نباشید

.

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up