با انگیزه بودن شما را به سمت ثروت انبوه هول می دهد

هیچ ثروتمندی را نمی‌ توانید پیدا کنید که بلندپرواز نباشد. یکی از مواردی که تفاوت طرز فکر ثروتمندان و فقرا را نشان می دهد بلندپروازی آن هاست. فقرا بلندپروازی رو مایه‌ ی نابودی آدم می‌ دانند. در حالی که ثروتمندان بلندپرواز هستند و همین بلندپروازی انگیزه‌ ی حرکت، تلاش و مبارزه‌ ی آن‌ ها برای رسیدن به ثروت می شود. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

آویشن شیرازی برگ پهن

به طور کلی نمونه های مختلفی از گیاه آویشن در کشور وجود دارند که از میان آنها دو نمونه آویشن شیرازی برگ پهن و برگ باریک از همه معروف تر می باشند.

همچنین هر کدام با توجه به مشخصات منطقه رشد از لحاظ عطر و طعم و میزان فواید با یکدیگر تفاوت دارند.

اینکه کدام نوع آویشن خواص و ارزش غذایی بهتری دارد باید گفت که هر دو نوع تقریبا به یک اندازه دارای ترکیبات موثر است.

هر چه محصول ارگانیک تر باشد و در شرایط آب و هوایی فاقد آلودگی نظیر مناطق کوهستانی رشد کرده باشد مسلما از کیفیت بالاتر، عطر و طعم بهتر و در نتیجه فواید اثر بخشی بهتری نیز بهره مند خواهد بود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T110656.124.jpg

آویشن کوهی 1401

 بهتر است بدانید که آویشن کوهی 1401 از خانواده نعنا بوده که بسیاری از افراد از آن برای تهیه دمنوش و ترکیب با گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه تنوع بسیار زیادی داشته که باید گفت نزدیک به 400 زیرگونه دارد. مصرف آن می تواند بیماریهایی چون آکنه و فشار خون بالا را به خوبی درمان کند.

باید گفت که آویشن کوهی تازه معمولا در آشپزی مورد استفاده قرار گرفته که می تواند همراه با بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار گیرد. آویشن خواص ضد باکتریایی داشته که می تواند به عنوان ماده ای به نام ضدآکنه استفاده شود.

این گیاه به دلیل دارا بودن ماده ای به نام بنزوئیل پراکسید می توان جوشهایی که بر روی پوست قرار دارند را به خوبی برطرف کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T110254.929.jpg

آویشن پهن کیلویی

فاکتورهای بسیار زیادی رو قیمت آویشن پهن کیلویی تاثیر گذار است از جمله این عوامل برند و شرکت تولید کننده کالا، بازار عرضه و تقاضا در همان سال، نرخ ارز، نوع بسته بندی و غیره می باشد.

یکی از دغدغه خریداران آویشن پهن قیمت و بسته بندی بهداشتی این محصول پر خاصیت است که مجموعه ما هر دو مشکل را مرتفع کرده است.

هر 100 گرم آویشن خشک در بازه قیمت 80 تا 100 هزار تومان قرار دارد.

مجموعه ما با حذف واسطه ها و بسته بندی استاندارد و بهداشتی این دو دغدغه ی خریداران را مرتفع نموده است، پس شما با خیال راحت می توانید محصولات خود را مجموعه ما سفارش دهید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T111632.598.jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up