با این ابتکار جذاب برای جوانان شهرم کارآفرینی کردم

زمانی ‌که با تجارت حوزه خرما آشنا شدم توانستم با استفاده از روش‌ های نوین تجارت هر روز رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشم و در مدت کوتاهی ثروت بالایی را به دست آورم و از سود حاصل از آن اقدام به کارآفرینی با یک کارگاه بسته ‌بندی خرما کردم که با این کارآفرینی موجب اشتغال‌ زایی جوانان زیادی شدم.

خرمای خاصی بهبهان

قیمت خرمای خاصی بهبهان در بازه قیمتی کیلویی بین 120 تا 180 هزار تومان است که با توجه به کیفیت آن این قیمت بسیار مقرون به صرفه است. قیمت بالای خرما تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت دارد زیرا هرچقدر کیفیت بالا باشد در پس آن قیمت نیز بالا است. مجموعه ما از بهترین تولید کنندگان خرما در ایران است که شما برای خرید می توانید با مراجعه به وب سایت ما و تماس با پشتیبانی این محصول را خریداری کنید. پاسخ به ۲ سوال درباره خرمای خاصی بهبهان به این شرح می باشد. ۱: خرمای خاصی بهبهان در چه شهرهایی کشت می شود؟ در استان های بهبهان(خوزستان) ،بوشهر و فارس کشت می شود. ۲: خرمای خاصی چه ویژگی هایی دارد؟ ماندگاری بالا ، بسیار شیرین و پر شیره و دارای منزیم و کلسیم بالا است.

با این ابتکار جذاب برای جوانان شهرم کارآفرینی کردم

خرمای پیارم شیراز

قیمت خرمای پیارم شیراز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود از جمله: کیفیت خرما و درجه مرغوبیت آن، نوع بسته بندی خرما، اندازه و سایز محصول، وارداتی و صادراتی بودن کالا، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار، این موارد مهمترین عوامل در تعیین نرخ ها می باشند، این خرما قیمتی در حدود 50 هزار تا 200 هزار تومان دارد، می توانید با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین محصول را خریداری کنید. مجموعه ما در زمینه خریدی خوب، راحت و به صرفه مشتریان را یاری می رساند. طعم خرمای پیارم درجه یک نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است. طعم این محصول متمایز از سایر رقم های دیگر خرما می باشد. محصولات مرغوب طعمی همانند مزه شکلات داشته که به همین خاطر به خرمای شکلاتی نیز مشهور است.

با این ابتکار جذاب برای جوانان شهرم کارآفرینی کردم

خرمای دهدار مرادی

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت خرمای دهدار مرادی می توانید به سایت های خرید این محصول که معتبر و شناخته شده هستند سری بزنید و از قیمت روز آن با خبر شوید. قیمت خرمای دهدار مرادی به عوامل متعددی بستگی دارد. خرمای دهدار مرادی مدل های زیادی دارد. قیمت خرمای دهدار مرادی در بازه کیلویی 48 هزار تومان تا 68 هزار تومان می باشد. چنانچه نیاز به تهیه و خرید انواع خرما داشتید به راحتی می توانید در منزل با وارد شدن به سایت ما محصولات مورد نظرتان را با کیفیت خوب و قیمت مناسب سفارش دهید.

با این ابتکار جذاب برای جوانان شهرم کارآفرینی کردم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up