حسرت خوردن را بزار کنار تا ثروتمند شوی

بزرگترین لذت در زندگی برای من انجام کاری است که دیگران می گویند: تو نمی توانی در مسیر تاجر شدنم خیلی ها بهم گفتند تو نمی توانی تو از پسش برنمی آیی اما به همه نشان دادم که توانستم تاجر شوم و تجارتم را گسترش دهم. درادامه مقاله همراه من باشید تا با حوزه کاری من بیشتر آنشا شوید.

پودر لباسشویی پرسیل لاوندر

پودر لباسشویی پرسیل لاوندر محصول در تمامی منازل و ادارات و بیمارستان و غیره بسیار پر کاربرد است و تمامی افراد برای پاک نمودن لباس ها از آن بهره می برند.

قدرت پاک کنندگی و لکه بری آن بسیار بالا می باشد و علاوه بر آن عطری خوش را به البسه می بخشد و باعث آرامش می شود.

قیمت پودر لباسشویی پرسیل لاوندر با توجه به تنوع بسته بندی ها و همچنین وزن های مختلف و کارایی های متفاوت آماده شده متفاوت می باشد.

 برای نوع دستی آن باید در رنج 10000 تومان الی 80000 تومان و برای انواع مناسب برای ماشین لباس شویی از 15000 تومان الی 150000 تومان صرف کنید.

 برای خریدی مطمئن و مناسب و دریافت مشاوره ی تخصصی باید با کارشناسان حاضر در سایت ما تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

حسرت خوردن را بزار کنار تا ثروتمند شوی

پودر لباسشویی تاپ

پودر لباسشویی تاپ در اندازه های مختلفی از 500 گرمی 5 کیلویی تا 10 کیلویی در بازار موجود می باشد.

پودر لباسشویی تاپ ضد لک و ضد پرز دهی می باشد و از چروک شدن لباس ها جلوگیری میکند.

خرید پودر لباسشویی تاپ با حجم بالا برای مکان هایی که مصرف آن ها زیاد است مانند هتل ها، خشکشویی ها و رستوران ها خیلی به صرفه می باشد که در رایحه گلهای بهاری تولید می شود.

حسرت خوردن را بزار کنار تا ثروتمند شوی

پودر لباسشویی پورکس 25 کیلویی

پودر لباسشویی پورکس 25 کیلویی یک شوینده فله اصل و ممتاز بوده که مطابق با آخرین دستور العمل های استاندارد سازی در کشور ترکیه تولید و روانه بازار می شود.

این شوینده از مواد درجه یک و مرغوب در ساختار خود بهره می برد و حضور 8 آنزیم در ساختار آن بر کیفیت و عملکرد شویندگی آن تا حد زیادی افزوده است.

توجه کنید اختلافات قیمتی این محصول اصیل و با کیفیت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز جهانی بالا و پایین می شود و میزان تورم بازار در قیمت گذاری آن دخیل می باشد.

با بخش پشتیبانی مجموعه ما تماس حاصل کنید ضمن دریافت اطلاعات بیشتر می توانید قیمت های جدید را استعلام گرفته و به سمت مراکز معتبر و اصیل هدایت شوید.

حسرت خوردن را بزار کنار تا ثروتمند شوی

.

‌‌‎‌‌‌‌

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up