با این روش در خانه به درآمد کلانی رسیدم

مدتی بود که در فکر شغلی برای کسب درآمد بودم تا اینکه تصمیم گرفتم در منزل به تولید انواع کنسانتره میوه مشغول شوم و با فروش محصولاتم به کسب درآمد رسیدم و بعد از مدتی کسب و کار خود را گسترش دادم.

کنسانتره طبیعی میوه

کنسانتره طبیعی میوه به دلیل داشتن مشخصات ویژه برای همه قابل تشخیص است.

این محصول بر اساس نوع میوه به کار رفته در تهیه آن دارای نمونه های مختلفی است مثلاً از کنسانتره هلو بوی بسیار خوبی به مشام می‌رسد و این برای سیب و سایر میوه های دیگر نیز مصداق دارد.

یک کنسانتره طبیعی دارای استانداردهای بهداشتی است و همه مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه برای تولید آن دریافت کرده است.

از مشخصات این کنسانتره بسته بندی آن است که اغلب از دبه پلاستیکی برای نگهداری آن استفاده می شود.

از مشخصات ویژه این کنسانتره داشتن غلظت مناسب است و این که به راحتی امکان اضافه کردن آن به انواع مواد اولیه دیگر برای تهیه خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف وجود ندارد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (40).jpg

کنسانتره لیمو

کنسانتره لیمو ترش توسط دستگاه های مخصوص گرفته شده و چندین بار از فیلتر رد شده و صاف می شود سپس تغلیظ شده و آماده ی مصرف می شود، محصول تولید شده ارزش غذایی بالایی داشته و ماندگاری نسبتا طولانی دارد.

این ماده ی خوشمزه و ارگانیک در بسیاری از غذا ها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و طعم آن ها را بهبود می بخشد.

کنسانتره لیمو حاوی مقادیر زیادی ویتامین c و آنتی اکسیدان می باشد و علاوه بر اینکه موجب بازسازی و جوان سازی پوست می شود به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و برای بیماران مبتلا به فشار خون مفید است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (41).jpg

کنسانتره موز

از مشخصات کنسانتره موز می توان به کاربرد آن به عنوان طعم دهنده در انواع بستنی، ژله، آبمیوه های خوشمزه و غیره اشاره نمود که طعم و رنگ خاصی را به آن ها می بخشد.

کنسانتره موز را تا مدت طولانی مدت می توان استفاده کرد، همچنین در این صورت جابه جایی کنسانتره موز از میوه موز بسیار اسان تر و راحت تر خواهد بود.

از دیگر کاربردهای آن می توان در تهیه انواع اسموتی ها، کوکتل ها، کیک ها و شیرینی جات، آبنبات های طعم دار و شکلات های میوه ای اشاره کرد.

همچنین باید گفت این کنسانتره دارای منگنز، پتاسیم، منیزیم و کلسیم می باشد، بنابراین حتما این فرآورده مقوی را در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (42).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up