با چند دانه پسته ثروت را به زندگی ‌ام وصل کردم

زمانی‌ که برای گردش به یکی از روستاهای اطراف محل زندگی ‌ام رفته بودم با یکی از باغداران پسته آشنا شدم و از این ‌رو یک ایده پول‌ ساز برای کسب ‌و کار در زمینه پسته به ذهنم خطور کرد که با فعالیت در این حوزه موفق توانستم بهتر از رقبا عمل کنم و با این شغل چراغ ثروت را در زندگی ‌ام روشن کردم.

پسته رفسنجان

انواع پسته رفسنجان با استفاده از دانش روز بهترین محصولات را عرضه کرده و هر کدام از شهرت خاصی برخوردار می باشند. گزینه مهم دیگر هنگام خرید تهیه نوع تازه این محصولات می باشد، همچنین توجه به نوع شور و خام این محصول آن نیز گزینه‌ های حائز اهمیت می باشد. معمولاً پسته های خام دارای خواص درمانی و ارزش تغذیه بیشتری هستند، انواع پسته های شور برای پذیرایی از میهمانان مناسب می باشند. باید بگوییم که قیمت پسته رفسنجان با توجه به عوامل مختلفی مانند نرخ ارز و دلار افزایش و کاهش پیدا می‌ کند.

با چند دانه پسته ثروت را به زندگی ‌ام وصل کردم

پسته خیس

خواص پسته خیس و تازه مانند پسته ی خشک و بو داده است و تنها تفاوتشان نرخ و میزان رطوبت آن هاست. این پسته برای کودکان و نوجوانان بسیار مقوی و مفید است که به رشد هرچه بهتر عضلات و استخوان ها کمک زیادی می کند. اگر با خواندن مطالب بالا دهانتان آب افتاد و هوس خرید پسته خیس را کرده اید بهتر است به نکات مهمی توجه کنید: تازگی و طبیعی بودن پسته، عدم وجود پسته های مانده و کپک زده، حجم مورد نیاز، با توجه به نکاتی که گفته شد بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن پسته، آن را به اندازه ی نیاز خود تهیه کنید.

با چند دانه پسته ثروت را به زندگی ‌ام وصل کردم

پسته دامغان

پسته دامغان به دو صورت خام و شور شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته می شود که هرکدام از لحاظ طعم متفاوت است. توصیه ما به شما عزیزان این است است که در هنگام خرید پسته دامغان دقت فراوانی به تازه بودن این محصولات داشته باشید. اگر پسته به صورت تازه در بازار عرضه شوند طرفداران بیشتری خواهد داشت و شکل ظاهری آنها بسیار عالی است که مناسب برای مهمانی های لوکس می باشد. دقت داشته باشید که پسته ها باید دارای مغز درشت باشند که شما بتوانید آن را به راحتی استفاده کنید و همچنین رنگ این محصولات اگر براق باشد نشان‌دهنده تازه بودن اگر کدر باشد نشان‌دهنده کهنه بودن است.

با چند دانه پسته ثروت را به زندگی ‌ام وصل کردم

با چند دانه پسته ثروت را به زندگی ‌ام وصل کردم

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up