رؤیای خود را با تغییر سبک زندگی‌ ام عملی کردم

برای میلیاردر شدن پیش ‌از هر چیزی باید سبک زندگی خود را تغییر دهید چرا که اگر این سبک درست و کارساز بود تا کنون ثروتمند شده بودید، اما حال به چه سمتی سبک زندگی خود را تغییر دهیم. شما می ‌توانید مسیر شغلی ثروتمندان را پیش بگیرید و رؤیاهای خود را دنبال کنید. من با فعالیت در حوزه پرطرفدار و پر فروش شال وارد عرصه تجارت الکترونیک شدم و با استفاده از پتانسیل بالای این محصول تجارت سودآوری را رشد دادم و ثروتمند شدم.

شال پلیسه رنگی

شال پلیسه رنگی نیاز هر بانوی شیک پوش است که به استایل خود اهمیت می دهد این مدل شال یکی از خاص ترین مدل های موجود در بازار است. پلیسه مدلی است که روی روسری ها و شال های زیادی به کار رفته است. این نوع پارچه جزء پرطرفدارترین مدل های پارچه در بازار های ایران می باشد. همچنین مدل لایه لایه ی این پارچه باعث شده تا شال حجم کمی را داشته باشد و متفاوت تر از سایر شال ها باشد. این شال در جنس های مختلفی تولید می شود که جنس های حریر و ابریشم آن مناسب مجالس و مهمانی ها می باشد و بسیار سبک و شیک هستند.

رؤیای خود را با تغییر سبک زندگی‌ ام عملی کردم

شال بافت

شال بافت یکی از بهترین گزینه ها برای گرم نگه داشتن سر در فصل سرما می باشد. شال های بافت به دو نوع ماشینی و دستی تقسیم بندی می شوند. خرید و فروش این محصول در بازار به روش های مختلفی انجام می شود و همین موضوع یک مورد بسیار مهم در تعیین نرخ نهایی شال خواهد بود. برند تولید کننده محصول، وارداتی و ایرانی بودن شال، هزینه‌ های تولید و جنس آن از جمله موارد مهم دیگری است که قیمت محصول را دستخوش تغییراتی می گرداند. بازه قیمت این محصول از 83 هزار تومان شروع شده و فروش آن تا 450 هزار تومان ادامه می یابد.

رؤیای خود را با تغییر سبک زندگی‌ ام عملی کردم

شال پلیسه ساده رنگی

امروزه بسیاری از خانم ها به خریدن شال پلیسه ساده رنگی روی آورده اند و به دلیل اینکه استایل زیبایی را به فرد می بخشد مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. شما حتی وقتی تیپ ساده ای داشته باشید با انداختن یک شال پلیسه رنگی می توانید به آن تیپ ساده قشنگی خاصی بدهید و مورد پسندتان واقع شود. شال پلیسه نخی نوعی شال ساده می باشد که طراحان مد با ایجاد پلیسه هایی بر روی این نوع شال آن را از سادگی مطلق در آورده و ظاهری چشم نواز به این شال ها بخشیده اند. بسیاری از افراد دوست دارند که از زرق و برق به دور باشند و برای خریدن شال نوع ساده آن را انتخاب می نمایند.

رؤیای خود را با تغییر سبک زندگی‌ ام عملی کردم

.

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up