با مهمترین اصل ثروتمند شدن آشنا شوید

ثروتمندان عاطفی نمی‌ ترسند اصیل باشند یا در معرض خطر باشند. آنان شجاعتش را دارند که به دنیا نشان دهند چه کسانی هستند. آنها به افراد اجازه‌ی ورود به زندگی‌شان را می‌دهند زیرا می ‌دانند همه‌ ی روابط خوب بر کیفیت گشاده ‌رویی، صداقت، صحت و درستی بنا شده است. دیگران دقیقا می ‌دانند اگر در کنار آنها باشند کجا قرار دارند. افراد ثروتمند عاطفی از دیگران بهترین را انتظار دارند و همیشه بهترین را به آنها می‌ دهند. آنان اصالت را بر ناامنی ترجیح می‌ دهند.

کاشی استخری ساده

می توان گفت کاشی استخری ساده یکی از ضروریات و ملزومات مورد استفاده در قسمت داخلی سازه های آبی مانند استخر ها به شمار می رود.

اگر شما نیز برای استخر، حوض و یا حتی آکواریوم مورد نظر خود به دنبال کاشی مناسب هستید و یا حتی قصد کسب اطلاعات در مورد کاشی استخری را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

کاشی استخری یک نوع کاشی ضد آب و لعاب شده است که برای منظور استفاده در محیط ها و سازه های آبی یا مرتبط با آب طراحی شده اند.

در واقع این کاشی ها به طور مداوم با آب در ارتباط بوده و حین تولید نیازمند فرآیند های خاص و ویژه ای هستند که خاصیت ضد آب و با دوام بودن در برابر آب را در آن ها ایجاد کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T174051.328.jpg

کاشی استخری سبز

برای اینکه خریدی مطمئن را تجربه کنید برای خرید کاشی استخری سبز به موارد زیر توجه کنید.

با توجه به اینکه گاهی به دلایل مختلف استخر ها بدون استفاده می ماند راکد بودن آب می‌ تواند موجب ایجاد لکه بر روی کاشی ها شود.

بنابراین توصیه می شود اگر جز آن دسته از افرادی است که از استخر به صورت روزانه استفاده نمی کنید رنگ آن را به صورت انتخاب کنید که چرک تاب نباشد.

این که براق بودن کاشی‌ ها زیبایی بیشتری دارد کاملاً صحیح است.

اما برای قسمت کف استخر سعی کنید آن دسته از کاشی‌ هایی را انتخاب کنید که مات هستند و همین موضوع مانع لیز خوردن افراد می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T174303.547.jpg

کاشی استخری جکوزی

در شهرکهای صنعتی انواع کارخانه کاشی استخری جکوزی موجود می باشد که تولید این محصول را در طرح و سایزهای متنوع دارند.

این محصول معمولا دارای سطح صاف و براق می باشند تا آب داخل استخر را زلال تر نشان دهند تا افراد هنگام شنا کردن دید کافی به فضا داشته باشند.

به راحتی موانع یا هر وسیله ای که در آن مکان باشد را تشخیص دهند و از برخورد کردن به آنها جلوگیری کنند.

همچنین گل و لای به وجود آمده از گرد و غبار را روی سطح خود نگه نمی دارند و افراد نگرانی بابت کثیفی زود هنگام این مکانها را ندارند.

این محصول در مقابل رطوبت و ضربه ناشی از تردد فراوان روی آن ماندگاری بالایی دارد و تحمل حجم بالای آب را در سطح خود دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T173303.776.jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up