روشن ساختم اهدافم مرا ثروتمند کرد

قطعیت هدف نقطه ی آغاز ثروتمند شدن است. برای ثروتمند شدن باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید. آن را یادداشت کنید و سپس برای دست یابی به آن برنامه ریزی کنید. تمام مردمان موفق افکارشان را روی کاغذ می آورند. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

سیم و کابل جنتی

بهتر است قبل از اقدام به خرید سیم و کابل جنتی به مواردی چون: کیفیت، اصل بودن نشان تجاری، وزن، کاربرد دقیق محصول، مناسب بودن نرخ آن، برخورداری از نشان استاندارد و اصالت کالا و غیره توجه داشته باشید.

به دلیل تنوع بالا محصول توصیه می شود قبل از خرید سیم و کابل در مورد انواع و کاربرد های آن کمی تحقیق کنید و یا با افراد دارای تجربه مشورت مشورت نمایید و تا خریدی مطمئنی را داشته باشید.

افرادی که به دنبال خرید عمده هستند، باید به بسته بندی محصول توجه زیادی داشته باشد تا در زمان حمل و نقل و همچنین انبار کردن سیم و کابل به مشکل برنخورند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (7).jpg

سیم و کابل جوش

سیم و کابل جوش از جمله عناصر مهم و اساسی در فرآیند جوشکاری انواع مدار الکتریکی محسوب می‌شوند و منجر به اتصال دائم دو تکه خواهد شد، البته یک نوع سیم ارت ایمن و فوق العاده نیز محسوب می شود. سیم و کابل جوش، با برخورداری از مشخصات ممتاز و ویژگی های کارآمد زیر به عنوان یکی از شاخص های مهم فرایند جوشکاری تلقی می شود.

به منظور خرید سیم و کابل جوش استاندارد و با کیفیت، با در نظر گرفتن نکات منحصر به فرد زیر باید اقدام به خرید نمود.

 جهت خرید طول مناسب انواع سیم و کابل، بایستی بر طبق طول مدار قابل جوش تصمیم گیری نمود، بنابراین قبل از هر چیز این مدار که قرار است انرژی الکتریکی در آن جریان داشته باشد را اندازه بگیرید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (2).jpg

سیم و کابل ثامن

سیم یه رشته هادی است که در اطراف آن عایق قرار گرفته است اما کابل از دو یا چند رشته هادی عایق بندی شده تولید می شود.

سیم و کابل ثامن مفتولی یا خشک که از یک رسانای منفرد تشکیل شده و عایق آن PVC می باشد و در سیم کشی ساختمان و تابلوها استفاده می شود.

سیم نیمه افشان نیز همانند سیم مفتولی است و کاربردهای مشابه دارد، البته از آن برای جاهایی که نیاز به انعطاف بیشتر وجود دارد استفاده می شود.

سیم افشان از تعداد زیادی هادی نازک در کنار هم که در لایه ای عایق پیچیده شده باشند تشکیل شده است.

کابل ها نیز دارای اقسام مختلفی می شود که شامل کابل فشار ضعیف، متوسط، قوی و فوق فشار قوی می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (15).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up