آشنایی با خود واقعیم مرا میلیاردر کرد

هر چه بیشتر تلاش کنید که به زور رابطه ی خوبی با دیگران ایجاد کنید کمتر موفق خواهید شد.
برای ایجاد یک رابطه ی خوب کافی است فقط راحت باشید، خودتان باشید و از لحظاتی که با دیگران هستید لذت ببرید، در کسب و کار و تجارت نیز همین گونه است. مراوده و مذاکره با افراد مختلف تنها در صورتی اثربخش است که خودتان باشید. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

قیمت پسته خندان

آیا می دانید تولید پسته خندان در سال 1400 چه میزان بوده است و سهم هر یک از شهرستانهای سیرجان و زرند از تولید این محصول چند تن ارزیابی شده است؟

به طور حتم نمی توان به طور دقیق به محاسبه مجموع تولیدات استان کرمان و قیمت پسته خندان در حوزه تولید پسته پرداخت و بخش مهمی از آماری که در اختیار ما قرار میگیرد به طور تقریبی به تولید این محصول در این استان یا سایر استانهای کشور اشاره دارد.

با این وجود به طور حتم استان کرمان بزرگ ترین تولید کننده پسته در ایران در طول چند دهه گذشته بوده است و برای همین است که هر ساله بالاترین حجم و وزن تولید و فروش پسته را در کشور دارد. در بین شهرستانهای قرار گرفته در استان کرمان نیز شهرستان رفسنجان رتبه اول تولید پسته را در سالهای گذشته از آن خود کرده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (11).jpg

پسته خندان ایرانی

بخش مهمی از صادرات ایران متعلق به تولیدات برداشت شده در شهرستان رفسنجان است. لازم به ذکر است بنا بر بررسی انجام شده در سال 1400 پیش بینی تولید حدود 22 هزار تن پسته خندان ایرانی در این شهرستان شده بود که به دلیل مشکلاتی مانند بروز خشکسالی و تغییرات اقلیمی کمتر از میزان تولید پیش بینی شده در سال 99 بوده است.

اما در کل تولید رفسنجان در بین سایر شهرستانهای استان بیشتر بوده است و برای مثال تولید پسته خندان ایرانی از مجموع تولید پسته در سیرجان و زرند نیز بیشتر بوده است. به گونه ای که بر اساس پیش بینیهای صورت گرفته در سال 1400 حدود 8 هزار تن پسته از شهرستان سیرجان برداشت میشده است و در زرند نیز برداشت پسته به همین میزان پیش بینی شده بود که در مجموع به طور قابل ملاحظه ای کمتر از تولید پسته رفسنجان است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (10).jpg

باقلوای پسته خندان

باقلوای پسته خندان یکی از شیرینی های پر مغز و بسیار محبوب است که با توجه به فرهنگ ها و سلایق مختلف رنگ عوض می کند، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با قیمت و نکات مربوط به خرید این محصول بپردازیم.

یکی از شیرینی های گران قیمت، محبوب و ارزشمند جهانی، باقلوای پسته خندان بوده که پیشینه تاریخی آن به طور دقیق مشخص نیست.

باقلوا، نوعی دسر و شیرینی است که از نرمی، تردی و مغزیجات فراوان بهره می برد، که دارای طعم بی نظیری می باشد.

باقلوا در ایران و بسیاری دیگر از کشور های دنیا به شکل سنتی تهیه شده و از درجه محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

آشنایی با خود واقعیم مرا میلیاردر کرد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up