با سرمایه ای کم به سود کلان رسیدم

مقدار اندکی پس انداز داشتم و فکری در سر داشتم که با راه اندازی یک کسب و کار بتوانم به کسب درآمد برسم، بعد از مشورت با افراد موفق و ثروثمند همان مقدار پس انداز کمی که داشتم را وارد عرصه تولید انواع دراور، میز و ظروف منزل شدم و اینگونه بود که به سودی کلان رسیدم.

ظروف پلاستیکی مسافرتی

ورود ظروف پلاستیکی مسافرتی به ایران در اواسط سال 1349 شمسی رخ داد و یک شرکت نسبت به تولید این محصولات اقدام کرد، تا کنون شرکتهای زیادی در ایران و جهان نسبت به تولید این محصولات اقدام کرده اند که باعث اشتغال آفرینی زیادی در جهان به خصوص ایران شده است. طبق محاسبات صورت گرفته نیاز بشر به این ظروف در حال گسترش بوده و اکثر مردم به جای استفاده از محصولات پیرکس و چینی روی به مصرف این محصولات آورده اند. جای دارد که تولید کنندگان ایرانی با کمک حمایتهای دولتی، خود را به این کارزار رسانده و بتوانند با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک حرفی برای گفتن در بازارهای جهانی داشته باشند که این مهم در صورت تحقق باعث رشد اقتصادی کشور شده و ارز آوری فوق العاده زیادی را برای کشور به وجود خواهد آورد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T174615.256.jpg

میز پلاستیکی بیضی

نکته دیگری که بسیار قابل اهمیت می باشد این است که فضای داخلی منازل و یا حیاط شما در این رابطه با خرید میز پلاستیکی بیضی رابطه مستقیمی را داشته چرا که سایز و مدل انتخابی شما باید طبق دکوراسیون منازل و مکان شما تهیه شود.

جالب است بدانید این نمونه از میزها باید قابلیت شست شو با انواع مواد شوینده را داشته باشد که البته برخی از این نمونه ها این گونه نبوده و تنها می توان آن را با موادی که از متریال شیمیایی کمتری برخوردار می باشد این نمونه ها را مورد شست و شو قرار داد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T174704.638.jpg

دراور پلاستیکی ارزان

از پرکاربردترین وسایل و محصولات این روزها که میتوان در همه خانه ها مشاهده کرد دراور پلاستیکی ارزان می باشد که برای انواع و اقسام محیط طراحی شده است و به شکل مخصوص برای محیطهای آشپزخانه، اتاق کودک، محل کار و غیره تولید و عرضه شده است.

به عنوان مثال وسایل و غذاهایی که در آشپزخانه نیاز به محیطی خشک دارند را می توان به شکل طبقه بندی شده و مرتب در کشوهای این دراورها جای داد که این موضوع سبب راحت تر پیدا شدن این محصولات و دسترسی بسیار آسان تر می شود.

همچنین تنوع در رنگ و طرح و همچنین جنس این محصولات سبب شده تا شخص به نسبت دکوراسیون خانه یا محل کار اقدام به خرید این محصولات و از جمله دراور چوبی اصفهان اقدام نموده و علاوه بر ویژگیهای بسیار زیادی که برای آن گفته شد ظاهری زیبا هم برای آن محیط به ارمغان بیاورد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T174724.356.jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up