تفکر ثروتسازم مرا کارآفرین کرد

بسیاری از افرادِ پولدار هر روز بر اهداف خود تمرکز می‌کنند تا به‌خوبی موانع را دست یافتن به آنها پشت سر بگذارند. من با تجارت موفق شدم شکست و بی پولی را پشت سر گذاشته و با تفکر درستم در تجارت تبدیل به کارآفرینی ثروتمند شوم.

شربت گیاهی فروتونیک

شربت گیاهی فروتونیک یک محصول کاملا گیاهی است که برای تهیه آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و یک مکمل خونساز می باشد.

شربت گیاهی فروتونیک یک محصول بسیار عالی برای رفع کم خونی است که هیچ گونه عوارضی از آن مشاهده نشده است.

گیاهی بودن این محصول سسب شده است تا مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری قرار گیرد و از این محصول به عنوان مکمل استفاده شود.

این شربت به دلیل استفاده از ترکیبات گیاهی باعث افزایش اشتها در کودکان می شود و حتی برای افرادی که تحت شیمی درمانی و پرتودرمانی قرار می گیرند بسیار مفید است.

این یک داروی خونساز خوب است که نه تنها کمبود آهن را پر می کند، بلکه حاوی بیش از 12 عنصر کمیاب از جمله مقدار زیادی ، نمک های کلسیم و منیزیم است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (7).jpg

جنسینگ قرمز اصل

در دنیا  کشت می شود که یکی از انواع آن را به جنسینگ قرمز اصل می باشد که ما این محصول را بصورت تازه را در معرض فروش قرار می دهیم.

در این مطلب می خواهیم در مورد اصل یا تقلبی بودن آن مطالبی را مطرح کنیم. این محصول بسیار پر خاصیت در کشورهای آسیای شرقی یافت شده بود که این گیاه دارویی را برای طب سنتی به کار گرفته می شود.

جینسینگ قرمز، گیاه دارویی است که دارای فواید درمانی در حوزه طب سنتی دارد از دو روش مختلف تهیه می شود که در ادامه به فواید این گیاه پر خاصیت را مطرح می کنیم.

گیاه جینسینگ قرمز یک نوع ماده است که از گونه های گیاهان است برای سلامت بدن انسان بسیار تاثیر گذار است که انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگیهای خاص خودش را دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

مریم گلی خشک جنگلی

در این مطلب به طور مختصر راجع به خواص مریم گلی خشک جنگلی توضیح داده می شود تا شما را با فواید این گیاه دارویی آشنا می کنیم البته باز هم تاکید می شود که مریم گلی خشک مانند هر گیاه دارویی دیگر باید با تجویز متخصصان طب سنتی مورد استفاده قرار گیرد از مریم گلی خشک می توان در درمان بسیاری از عفونت ها استفاده کرد.

این گیاه دارویی خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و میکروب ها و ویروس ها را از بین می برد از خاصیت مریم گلی خشک برای تقویت حافظه و قدرت یادگیری نیز نمی توان غافل شد کارشناسان طب سنتی این محصول را برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر تجویز می کنند مریم گلی خشک بر طرف کننده اضطراب و استرس نیز بوده و در آرامش اعصاب تاثیرگذار است.

.با مصرف این گیاه دارویی خوش عطر می توان بسیاری از مشکلات مربوط به دستگاه گوارش را برطرف نمود آنطور که پزشکان طب سنتی می گویند مریم گلی خشک پائین آورنده قند خون بوده و بیماران دیابتی با مصرف آن می توانند میزان قند خون خود را تنظیم نمایند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up