ثروت های کلان در دنیای پادری ها

پادری از محصولات پر فروش بازار می باشد که مشتریان فراوانی دارد و فروشندگان آن می توانند با فروش آن سود های بسیاری را دریافت کنند اگر شما می خواهید کسب و کاری نو آغاز کنید ما این محصول پر سود را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای اینکه بیشتر با این حیطه ی کاری آشنا شوید با ما همراه باشید.

پادری گلیم سنتی

پادری گلیم سنتی یکی از زیباترین پادری ها می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است همان طور که می دانید زیرانداز ها بسیار متنوع هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند امروزه پادری گلیم سنتی یکی از کاربردی ترین آن ها می باشد و نسبت به انواع دیگر برتری خاصی دارد تعیین قیمت پادری گلیم سنتی به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد.

از مهم ترین آن ها روش تولید می باشد و معمولاً نوع ماشینی آن ها قیمت گران تری دارد از نکات دیگر جنس مواد به کار رفته در ساخت آن ها است و معمولاً آن هایی که از جنس پنبه هستند قیمت گران تری دارند این کالاها در ابعاد مختلف تولید می گردند و هرچقدر ابعاد بزرگ تری داشته باشند مسلما قیمت گران تری دارند.

.

ثروت های کلان در دنیای پادری ها

پادری گلیم بافی

پادری هایی که توسط الیاف مصنوعی ساخته شده اند همواره قیمت کمتری نسبت به مدل های پشمی دارند از عوامل موثر بر قیمت پادری گلیم بافی می توان به جنس و اندازه گلیم و نوسانات بازار اشاره کرد اوج شکوه هنر ایرانیان را با یکی از پادری های مجموعه ما به منزل خود ببرید، مشاهده مدل های جدید ما خالی از لطف نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانید روش و شرایط خرید پادری را از طریق تماس تلفنی دریافت کنید. دقت کنید طرح دو نیمه پادری کاملا یکسان باشد چون حتی کمی تفاوت می تواند زیبایی آن را کاهش دهد در صورتی که تمایل دارید پادری شما عمر طولانی تری داشته باشد می توانید نمونه هایی را تهیه کنید که در بافت آن ها درصدی الیاف مصنوعی وجود دارد.

.

ثروت های کلان در دنیای پادری ها

پادری گلیم دستبافت

پادری گلیم دستبافت از زیبا ترین صنایع دستی ایرانیان است که توسط زنان هنرمند مناطق مختلفی از ایران بافته می شود انواع متنوعی از صنایع دستی ایران وجود دارد که یکی از آن ها پادری گلیم دستبافت است این محصول طرح بسیار زیبایی دارد و مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی و ایرانی است.

پادری ها معمولاً از تکه های پارچه ساخته می شوند و بافت آن ها کار مشکلی است که توسط زنان مناطق خاصی از تبریز یا جنوب کشور بافته می شود این گلیم ها جزء قدیمی ترین زیرانداز های ایرانی است پادری گلیم دستبافت با استفاده از تکه های پارچه بلا استفاده ساخته می شود که ارزش کار را از نظر محیط زیستی و مادی بالا می برد.

.

ثروت های کلان در دنیای پادری ها

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up