دستور العمل تهیه ی سمبوسه هندی

دستور العمل تهیه ی سمبوسه هندی

سیب زمینی ها را بجوشانید، پوست بگیرید و له کنید. نمک، پودر فلفل قرمز، زیره سفید و گشنیز را با پوره سیب زمینی مخلوط کنید. شما می توانید به دلیل قیمت روز فلفل، آن را تازه تهیه کرده و در مواد اولیه رنده کنید.

رول فنری مربعی را از وسط نصف کنید تا 20 نوار مستطیلی به دست آید، از آرد و آب خمیر درست کنید و برای بعد کنار بگذارید.

1-2 قاشق غذاخوری از فیلینگ سیب زمینی را در بالای هر نوار قرار دهید. به شکل یک مثلث محکم تا کنید، مطمئن شوید که پر کردن سیب زمینی به خوبی در آن قرار گرفته است و هیچ شکاف یا سوراخی در بسته بندی وجود ندارد.

از خمیر آرد برای چسباندن قسمت باز و چسباندن لبه های شل استفاده کنید. روغن را از قبل گرم کنید و سمبوسه ها را سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شوند.

دستور العمل تهیه ی سمبوسه هندی

نکات مهم برای خوشمزه تر شدن سمبوسه هندی

این سمبوسه ها تند هستند. اگر به غذاهای خیلی تند عادت ندارید، توصیه می کنم پودر فلفل قرمز را نصف کنید. خرید سیب زمینی عمده و مزه دار کردن آن به وسیله ی کره، یکی دیگر از مزایای این محصول می باشد.

ساختن مثلث ها آسان است اما اطمینان از عدم وجود سوراخ یا شکاف ضروری است. اگر لفاف ها محکم بسته نشده باشند، روغن از میان شکاف ها به داخل می ریزد و باعث روغنی شدن مواد و چرب و خیس شدن سمبوسه می شود.

با تمرین کردن هرچه پیش می روید در ساخت سمبوسه بهتر خواهید شد. اما در صورت وجود شکاف، از خمیر آرد برای بستن آنها استفاده کنید.

قبل از شروع سرخ کردن، روغن باید به خوبی گرم شود زیرا این کار به ترد شدن سمبوسه کمک می کند.

دستور العمل تهیه ی سمبوسه هندی

شیوه ی صحیح انجماد سمبوسه هندی

من معمولاً یک دسته سمبوسه درست می کنم و آنها را فریز می کنم، پس از آماده شدن سمبوسه ها، آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید. اگر در یک لایه قرار نمی گیرند، فویل را روی لایه اول خود قرار دهید و بقیه را در لایه دوم قرار دهید. برخی افراد درون مواد اولیه این غذا هویج اضافه می کنند، فروش هویج صادراتی و خرید آن گزینه ی خوبی می باشد تا شما بتوانید سمبوسه را طولانی مدت در فریزر نگهداری کنید.

اینها را یک شب فریز کنید و سپس آنها را در یک کیسه زیپی قرار دهید تا راحت نگهداری شوند. این روش جدا بودن هر سمبوسه را تضمین می کند. اگر مجبور شوید آنها را از هم جدا کنید، لفاف پاره و پاره می شود و در حین سرخ کردن مشکل ایجاد می کند.

سمبوسه را مستقیم از فریزر سرخ کنید. در مدت زمانی که طول می کشد تا روغن گرم شود، به اندازه ای ذوب می شوند که مواد پر شده گرم شود. اگر آنها را به طور کامل آب کنید، لفاف آن خیس می شود و به سختی می توان آن ها را در دست گرفت.

دستور العمل تهیه ی سمبوسه هندی

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up