بذر قارچ حوزه کاری پول‌ سازی بود که مرا میلیاردر کرد

همیشه دوست داشتم که در دوران جوانی بتوانم زندگی افراد ثروتمند را تجربه کنم و موجب افتخار در خانواده ام شوم. این آرزو تا پیش از زمانی ‌که من با حوزه بذر قارچ آشنا شوم در حد یک رؤیا بود اما با ورود من به این عرصه پول ‌ساز به‌ طور اعجاب‌ انگیزی فرصت ثروت آفرینی را به خود هدیه دادم و توانستم این رؤیای دور از دسترس را به واقعیتی شیرین تبدیل سازم.  

بذر قارچ گانودرما

بذر قارچ، در انواع نژادها در بازار وجود دارد، یکی از انواع آنها بذر قارچ گانودرما می باشد این محصول بیشتر خاصیت دارویی دارد. کیفیت مطلوب این بذر علاوه بر تولید محصولی باکیفیت و مرغوب، شرایط نگهداری آسانتری نیز خواهد داشت. بذر قارچ یا اسپان، مانند ریشه در حال پرورش دانه غلات است، البته این محصول معمولا بر سطوحی مانند خاک اره، پیم چوبی و یا فضاهای مایع نیز قابل تولید هستند. معمولا شرکت های معتبر تولید اسپان، از آزمایشگاه های مجهز برای تحلیل و افزایش کیفیت بذرهای تولیدی خود استفاده می کنند.

بذر قارچ حوزه کاری پول‌ سازی بود که مرا میلیاردر کرد

بذر قارچ خوراکی

بذر قارچ خوراکی یکی از پر فروش ترین انواع بذر قارچ می باشد. باید چندین نکته را زمان خرید بذر ثارچ مد نظر قرار دهید. ابتدا به نژاد قارچ توجه کنید زیرا هر نژاد دارای روش برداشت، شرایط پرورش و نگه داری مخصوص به خود است، و امکانات و آب و هوای مخصوص به خود را می طلبد. کیسه های پلاستیکی حاوی بذر را بررسی کنید، از عدم وجود هرگونه بوی ترشیدگی، نشانه های کپک زدگی اطمینان حاصل کنید و مقدار رشد میسیلیوم ها در اطراف بذرها را به دقت بررسی کنید. رنگ بذر تازه سفید بوده و در صورت وجود رنگ و لکه های قهوه ای میتوان از کهنگی بذر اطمینان حاصل کرد. سعی کنید این بذرها را از شرکت های معتبر که دارای آزمایشگاه های بهداشتی و استاندارد هستند تهیه کنید.

بذر قارچ حوزه کاری پول‌ سازی بود که مرا میلیاردر کرد

بذر قارچ دکمه ای

بذر قارچ در ایران به دو دسته کلی تقسیم می شود: بذر قارچ دکمه ای و قارچ صدفی؛ که به علت پرطرفدار بودن و مصرف بیشتر قارچ دکمه ای، پرورش این محصول رونق بیشتری دارد. کیفیت محصول نهایی در گرو کیفیت بذر قارچ است؛ حتی اگر تمامی شرایط در بالاترین سطح باشد ولی بذر نامرغوب باشد، کیفیت کشت بسیار پایین خواهد بود. با آگاهی از ویژگی ها و خصوصیات بذر قارچ باکیفیت می توانید کسب و کار خود را رونقی دوباره ببخشید و محصولات تولیدی خود را در مرغوب ترین حالت در اختیار مشتریان قرار دهید. بذر قارچ دارای بوی محصول نهایی قارچ بوده و عاری از هرگونه بوی ترشیدگی و نامطلوب است.

بذر قارچ حوزه کاری پول‌ سازی بود که مرا میلیاردر کرد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up