ثروتی که مرا به عرش برد

هنگامی‌که یکی از درهای خوشبختی بسته می‌شود، در دیگری برایتان باز می‌شود، اما اغلب ما آنقدر محو تماشای در بسته می‌شویم که در باز شده را نمی‌بینیم. تجارت دقیقا همان دری بود که به سوی من باز شد و مرا به ثروت رساند.

سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی نیمه آماده نیمه آماده بسیار مورد توجه قرار گرفته و بازار خوبی دارد اما بهتر است هنگام خرید این محصول برخی نکات را در نظر داشته باشید.

اولین نکته برای خرید این کالا توجه به تاریخ تولید و مصرف آن است که حتماً زمان زیادی از تولید آن نگذشته باشد.

دومین نکته توجه به اندازه های خلال سیب زمینی زیرا این اندازه ها در بازار متفاوت هستند و بسته به نظر مشتری می توانند بزرگ یا کوچک انتخاب شوند.

سومین نکته از اهمیت زیادی برخوردار است این است که هنگام خرید توجه داشته باشیم سیب زمینی ها به صورتی در فریزر با دمای مناسب نگهداری شده باشند که بلورهای یخ بر روی آن تولید نشده باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

سیب زمینی نیمه آماده خانگی

خرید سیب زمینی نیمه آماده خانگی امروزه بسیار رواج داشته افراد زیادی این محصول را خریداری می نمایند، همچنین برای استفاده در رستوران ها و هتل ها نیز بسیار مناسب است.

هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که حتماً به تاریخ تولید و مصرف آن دقت کنید زیرا به عنوان یک غذای نیمه آماده نباید زیاد از تاریخ تولید آن گذشته باشد.

همچنین هنگام خرید توجه نمایید که در مغازه این محصول در یخچال فریزر مناسبی قرار داده شده باشد و بلور های یخ بر روی سیب زمینی ایجاد نشده باشد.

این محصول نیازی به پخت کامل ندارد و چون نیمه آماده است می توانید با انجام فرایند کوتاه مدت پخت آن را مصرف کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

سیب زمینی نیمه اماده منجمد

قیمت سیب زمینی نیمه آماده منجمد در بازار بسیار متفاوت است زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت ارز قیمت همه اقلام دچار تغییر گردیده و این محصول نیز مستثنی نمی باشد.

خرید و فروش این محصول در بازار بستگی به سایز و مقدار بسته بندی شده این کالا دارد و با قیمت تقریبی 80 هزار تومان تا 175 هزار تومان محاسبه می گردد.

مجموعه ما این محصول را در بسته بندی های مختلف و سایز های متفاوت به بازار عرضه کرده است.

در صورتی که تمایل دارید این کالا را خریداری کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این امر یاری دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (12).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up