در کارم کمال گرا بودم و به ثروت رسیدم

موفقیت و خوشبختی هنگامی بدست می آید که کاری که از انجام آن لذت می برید، بی عیب و نقص انجام می دهید. ” تعیین کننده ی کیفیت زندگی شما این است که تا چه حد به کمال در زندگی اهمیت می دهید و برای رسیدن به آن تا چه اندازه خود را مسئول و متعهد می دانید.

ترمه رومیزی کار شده

هر مدل از ترمه رومیزی کار شده که تولید می شوند با توجه به فاکتورهای مشخصی قیمت گذاری شده و در بازار عرضه می گردند، در این بخش این فاکتورها را بررسی می کنیم.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت ترمه رومیزی کار شده، نوع الیاف به کار رفته در این محصول است، اگر الیاف طبیعی باشد قیمت عرضه ترمه نیز بالاتر خواهد رفت.

هر کدام از ترمه های رومیزی با توجه به مدلی که دارند با قیمتهای متفاوتی به فروش می رسند، معمولا ترمه های رومیزی در محدوده قیمت 200 هزار تا 5 میلیون و 400 هزار تومان عرضه می شوند.

اگر می خواهید تهیه رومیزی کار شده باکیفیت و اصیل ایرانی را با رضایت کامل تجربه کنید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

در کارم کمال گرا بودم و به ثروت رسیدم

ترمه عتیقه

قیمت ترمه عتیقه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات ارزی کمی متغیر بوده است اما ما تلاش می‌کنیم این کالا را با قیمت مقطوع در دسترس همگان قرار دهیم.

خرید و فروش این محصول در بازار با توجه به متراژ و کیفیت پارچه از کیلویی 90000 تومان تا 200000 تومان در نوسان است اما باید توجه داشته باشید که با وجود کارایی فوق العاده این کالا خرید آن پیشنهاد میگردد.

آنچه در مورد مشخصات پارچه برای شما بازگو کردیم فقط چند نکته کوتاه در قبال مزیت های بی شمار این پارچه است و به شما توصیه می کنیم با خرید این محصول استفاده از کیفیت و زیبایی را همزمان تجربه کنید.

برای داشتن یک خرید خوب با ما تماس بگیرید، مشاورین ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشند‌.

در کارم کمال گرا بودم و به ثروت رسیدم

ترمه رومیزی ابریشم

قیمت ترمه رومیزی ابریشم در بازارهای داخلی متفاوت بوده و این روزها کمی نوسان دارد اما در حالت کلی قیمت گذاری این محصول براساس پارامترهای زیر صورت می گیرد.

کیفیت ابریشم و طرح ترمه‌

اندازه طول و عرض محصول

نوع دوخت و دوز آن

تعداد تکه های ترمه‌

قیمت حدودی انواع ترمه‌ ابریشمی رومیزی از 327000 تومان الی 5000000 میلیون تومان متغیر است.

در صورتی که قصد خرید عمده ای این رومیزی های ترمه را داشته باشید می توانید با هزینه کمتری نیز این محصول را خریداری کنید.

شما می توانید از طریق همین سایت هر مدل ترمه‌ رومیزی با الیاف ابریشم درجه یک را سفارشی خریداری کنید، جهت خرید کافیست با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده یا تلفنی با ما تماس بگیرید.

در کارم کمال گرا بودم و به ثروت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up