درآمد کلانم را مدیون سنگ اسلب هستم

فعالیت در زمینه سنگ اسلب برای ساختمان باعث شد بنده به درآمد کلانی برسم و بعد از مدتی کوتاه با گسترش و توسعه کسب و کارم نه تنها خودم ثروتمند شدم بلکه برای افراد زیادی نیز فرصت شغلی خوبی فراهم کردم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سنگ اسلب ساختمان

یکی از مشخصات سنگ اسلب ساختمان این است که دارای ابعاد مشخصی نیستند و در حقیقت افراد باید متناسب با نیاز خود آن ها را تهیه کنند و در فضا های گوناگون به‌ کار ببرند و بر جذابیت‌ محیط‌ بیفزایند.

از مشخصه بارز این سنگ های کاربردی این است که نسبت به دیگر محصولات از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و در حقیقت میزان ماندگاری آن ها در برابر عوامل بیرونی و خارجی بیشتر خواهد بود.

سهولت نصب و اجرا و قیمت مناسب نیز از دیگر مزایای این محصول می باشد.

در هنگام برش این گونه محصولات با استفاده از دستگاه های مخصوص، میزان تراشه های آن کمتر خواهد بود و از طرفی نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و تنوع رنگ های آن کمتر است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T174527.253.jpg

سنگ اسلب شیراز

سنگ اسلب شیراز در اندازه های مختلف موجود است و از سنگ هایی با اندازه بزرگ، جهت پوشاندن دیوار ها استفاده می شود، در حالی که سنگ های کوچک تر مناسب برای نما و کف ساختمان ها است.

این سنگ های زیبا در انواع رنگ ها موجود است و دارای طرح های اتفاقی و جذاب طبیعی است.

البته سنگ اسلب دو نوع است، سنگ اسلب طبیعی و سنگ اسلب مصنوعی، که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

سنگ های اسلب در ضخامت های مختلفی موجود است و بسته به کاربردی که دارد و محلی که قرار است از این سنگ استفاده شود باید سنگ با ضخامت مناسب را به کار برد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T174539.737.jpg

سنگ اسلب صادراتی

یکی از مشخصات سنگ اسلب صادراتی و اصل این است که نسبت به دیگر محصولات از انعطاف بهتری برخوردار هستند و این امر به این معنی است که اشخاص می توانند با راحتی بیشتری آن ها را برش بزنند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این سنگ های اسلب این است که در مدل های بسیار متنوعی از جمله سنگ تراورتن، مرمریت و گرانیت تولید می شوند که هر یک خصوصیاتی منحصر به فرد دارند و کاربرد خاصی را شامل می شوند.

این سنگ ها از لحاظ شکل ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و در حقیقت میزان ضخامت و رنگ آن ها با یکدیگر متفاوت است و افراد می توانند بر اساس دکوراسیون محیط محصولی زیبا را انتخاب کنند.

این سنگ ها استحکام بالایی در برابر عوامل بیرونی و محیطی دارند که همین باعث فروش بهتر آنها می شود.

از مزایای نصب این سنگ ها می توان به قیمت مناسب، عدم یکنواختی و زیبایی بیشتر آن اشاره نمود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T174553.884.jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up