با رعایت اصول معاشرت به قراردادهای کلانی دست یافتم

یکی از مسائلی که می ‌تواند در کسب ‌و کارهای امروزی بسیار مؤثر واقع شود نحوه برخورد اولیه و معاشرت شما با مشتریان تان می باشد. لذا من با یادگیری اصولی آداب معاشرت توانستم در حوزه تجارت نوین موفق عمل کنم و در فروش خمیر خرما به قراردادهای میلیاردی دست یافتم. جهت ایده دادن به شما قصد دارم تا این محصول ایده آل را بهتر معرفی سازم.

خمیر خرما کمربندی

می توان گفت که خمیر خرما کمربندی یک نوع فرآورده از میوه ی خرما است که در صنایع غذایی و تولید کیک و شیرینی استفاده ی فراوان دارد. خمیر خرما کمربندی در واقع یک نوع فرآوری خرمایی است که از ترکیب میوه ی خرما بدون هسته و مقداری روغن به صورت حرارت دهی کم، تولید و به فروش می رسد. خمیر خرما در صنایع مختلف شیرینی پزی استفاده دارد از آن در تهیه انواع کلوچه با مغز خرمایی، حبه های خرمایی و بسیار از کیک ها استفاده می شود که می تواند در افزایش خواص این شیرینجات موثر باشند.

با رعایت اصول معاشرت به قراردادهای کلانی دست یافتم

خمیر خرما پیچ

خمیر خرما پیچ از خرما تهیه شده و جایگزین مناسبی برای شکر است که برای تزئین انواع شیرینی ها از آن استفاده می کنند و کاربردهای دیگری هم دارد. خمیر خرما پیچ یکی از فرآورده های تهیه شده از خرما می باشد که بسیار خوشمزه و شیرین است و می تواند جایگزین بسیار خوبی به جای شکر در تهیه انواع شیرینی ها باشد. این خمیر همچنین برای افرادی که به پوست بیرونی خرما حساسیت نشان می دهند بسیار مناسب است و با مصرف این خمیر نرم و شیرین می توانند از خواص بی نظیر خرما بهره مند شوند.

با رعایت اصول معاشرت به قراردادهای کلانی دست یافتم

خمیر خرما صادرات

خمیر خرما صادرات یکی از فرآورده های خرماهای با کیفیت ایرانی می باشد که بازار ارزی سود آوری را برای خود رقم زده است. یکی از خوشمزه ترین فرآورده های که از خرما تهیه می شود خمیر خرما صادرات می باشد که به سبب ارگانیک بودن در بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد. این محصول از خرماهای تازه و با کیفیت فرآوری شده که با رعایت کامل بهداشت به دو روش سنتی و صنعتی تولید و آماده برای مصرف در بازارهای داخلی و صادرات به کشور های خارجی می باشد. هرساله مقادیر بالایی از این محصول خوشمزه به کشور های خارجی صادر می گردد، همچنین تقاضای زیادی در بین کشور های مسلمان در ماه مبارک رمضان دارد.

با رعایت اصول معاشرت به قراردادهای کلانی دست یافتم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up