با گاوآهن قدم بزرگی به سوی ثروتمندی برداشتم

با توجه به آشناییت کاملی که نسبت به ماشین آلات کشاورزی به خصوص گاوآهن داشتم باعث شد تا وارد عرصه تجارت این محصول شوم و با فعالیت در این زمینه قدم بزرگی به سوی ثروتمندی برداشتم، در ادامه این مقاله نیز به معرفی برخی از انواع این محصول خواهم پرداخت.

گاوآهن کمانی

گاوآهن کمانی با ورود به لایه های زیرین زمین خاک را جا به جا نموده و سپس پس می توان در آن عملیات کاشت را انجام داد و همچنین بذرهای گوناگون به راحتی درون خاک قرار می گیرند. برای این کار نیاز به یک دستگاه قوی و با کیفیت بوده که از بشقابهای تیز که ضخامت شان زیاد نیست استفاده می شود و باید از نمونه های مرغوب آن خریداری کرد.

کارخانه های تولیدی با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و مواد اولیه اقدام به تولید و ساخت انواع مختلف گاوآهن بشقابی در سایزهای متعدد می کنند تا محصولی درجه یک را در اختیار مصرف کنندگان و کشاورزان قرار دهند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T164143.087.jpg

گاوآهن کشاورزی

گاوآهن کشاورزی در انواع مختلف گاوآهن زیر شکن و برگردان بشقابی ساخته شده در شهر اصفهان بوده که هر کدام کارایی های مخصوص به خود را برای زمینهای مختلف دارند و نسبت به نوع گیاهی که در آن زمین کاشته می شود انتخاب شده و تیغه های فولادین این دستگاه برای هر نوع کشت و زمین متفاوت بوده و می توان آن را علاوه بر تراکتور بر گردن گاو نیز ببندید گاوآهن دوار و چیزل نیز برای زمینهای سفت که می خواهند با عمق بیشتری شخم زده شوند استفاده می شود.

سایت ما به دلیل حذف واسطه ها و همچنین عرضه مستقیم ادوات کشاورزی از تولید کننده انواع گاوآهن بشقابی و بیل لودری را با قیمت مناسب مقرون به صرفه عرضه می‌ کند که همواره رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته است. یکی از عواملی که مصرف کنندگان این گاوآهن را خریداری می کنند کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب بوده که با مراجعه به فروشگاه های مختلف آنها را مقایسه کرده و سپس نسبت به سفارش خود اقدام می کنند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T164215.417.jpg

گاوآهن کششی

شما نیز می توانید با مراجعه به سایت حاضر یک دستگاه گاوآهن کششی را با قیمتی مقرون به صرفه سفارش داده و در کوتاهترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید. بسیاری از فروشگاه ها به دلیل کسب سود بیشتر انواع گاوآهن بشقابی با قیمت بالاتری عرضه کرده و مشتریان از این افزایش قیمت ناراضی بوده اند.

در هنگام خرید باید از مرغوبیت یاتاقان شاسی و دیگر قطعات این دستگاه اطمینان حاصل نموده و با مراجعه به مراکز معتبر خرید خود را ثبت نمایید تا کالای دارای ضمانت و مرغوب را خریداری نمایید و چنانچه از از کیفیت آن راضی نبودید امکان بازگرداندن این محصول را داشته باشید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T164233.312.jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up